expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 23 marca 2016

Zajączki i kiermasz w Oświęcimiu

Tuż przed samym kiermaszem natchnęło mnie, żeby uszyć jakieś zajączki. 
W obrazach google natknęłam się na pewien wykrój i wiedziałam, że ja muszę je uszyć, bo są prze słodkie :)
No i moje zdanie podzieliło wiele osób, bo na kiermaszu króliczki rozeszły się jak świeże bułeczki :D



Dorobiłam im tylko takie malutkie ogonki.





A w niedzielę, 20 marca, wzięłam udział w kiermaszu charytatywnym i muszę Wam powiedzieć, że jestem mega zadowolona. 
To był mój najlepszy kiermasz, na jakim byłam do tej pory. 
Duża ilość klientów, tylko mnie podbudowała i utwierdziła, że to co robię ma sens :)
Dziękuję wam serdecznie ;)

A tak wyglądało moje stoisko.




A po świętach zabieram się za uzupełnianie stanu magazynowego, bo w maju szykuje się kolejny kiermasz ;)

Pozdrawiam wiosennie
Asia

12 komentarzy:

  1. Świetne kicaki, mega kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajączki są superaśne, urocze kuperki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie szczuplutkie te królisie! I jakie zadowolone :)
    nie dziwię się, że wielu osobom podobały się Twoje prace :) stoisko wyglądało pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zające są cudowne, tak jak i całe stoisko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te zajączki , wiec wcale mnie nie dziwi że tak szybko się "wyprzedały". Życzę Ci tylko owocnych kiermaszy , które za każdym razem powiedzą Ci że to co robisz ma sens , bo chyba nie ma lepszego uczucia , prawda ? :)
    Podusie sówki i kotki chyba nigdy nie przestaną mi się podobać a te z ludowymi wzorami są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodkie zajączki, o i jakie kotki, a te podusie no bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Droga Cuuuudenka tworzysz to i klienci zadowoleni :))Suuper ,ze udal Ci sie kiermasz :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ urocze to Twoje stoisko, same cudeńka raj dla dzieciaków, szkoda tylko ,że czasami rodzice tego nie widzą pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w Oświęcimiu rodzice widzieli i wykupili mi większość rzeczy :)

      Usuń