expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 18 marca 2016

Kogutki i Kurki

Wiosna już za pasem, więc pora przedstawić kogutki i kurki.
Uszyłam je z myślą o kiermaszach, na które ostatnio jeżdżę.
Wykroje ściągnęłam z internetu, więc każdy może sobie uszyć takie cudaki.
A jeżeli nie umiecie szyć, to zapraszam, możecie je u mnie zakupić ;)






Jak już wcześniej wspomniałam, ostatnio jeżdżę po różnych kiermaszach. Ostatni odbył się 5 marca, w Bielskiej Galerii BWA.
A tak wyglądało moje stoisko :)



Szkoda tylko, że tak mało ludzi przyszło ;/

No ale czeka mnie jeszcze jeden, na który liczę, że będzie pełen dobrych ludzi, bo będzie to Wielki Charytatywny Kiermasz Wiosenny, z którego dochód pójdzie na leczenie chorego Kordianka.
Więc jeżeli ktoś ma blisko do Oświęcimia to serdecznie zapraszam ;)


Pozdrawiam
Asia


7 komentarzy:

  1. Ależ pieknie u Ciebie i tak kolorowo,wiosna zbliża sie wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczaki pierwsza klasa :) a kolorki bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne!! po prostu sie zakochalam!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne kurki, cudownie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma większego przystojniaka od czarnego w wielkie białe kropy kuraka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ wesołe kuraki - fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń