expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 21 stycznia 2016

Poduszka Konik

Witam serdecznie :)
Przyszła pora na nowy wzór poduszki.
Długo, bardzo długo zastanawiałam się jak ma wyglądać moja poduszka z motywem konia.
I tak jak w większości przypadków, nie próbowałam na siłę coś stworzyć, tylko odkładałam to, aż natchnienie samo przyjdzie.
W pewien wczesny poranek, zasiadłam nad kartką papieru i zaczęłam rysować... tak bez przekonania, z głowy, bez patrzenia na jakikolwiek wzór, czy zdjęcie..
Gdy ujrzałam, to co narysowałam, to od razu wiedziałam, że to jest własnie taki koń, jaki chciałam żeby był :)
Konik prosto z Koronkowego Ogródka (i Ogródka Poduszek ;)).





Poduszeczka ma wymiary 42 x 35 cm, więc jest się do czego przytulić.
Idealny prezent dla miłośników koni ;)

Pozdrawiam w ten piękny, zimowy i śnieżny dzień.
Asia


10 komentarzy:

  1. O jaki fajniutki, w sam raz do pokoju dziecięcego, cudowna poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowity konik, ale prześliczny jest. Na pewno oczaruje kogoś wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na takie dzieła, ubolewam nad tym, że nie dogaduję się z maszyną do szycia. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały projekt, konik przepiękny i pięknie uszyty

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, tylko chyba na tło dałabym inny kolor :) bo ten się bardzo wyróżnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę ;) ja już podczas szycia zaczęłam żałować, że użyłam czarnej nici do obszywania aplikacji, następnego konika zrobię już wersji soft ;)

      Usuń
  6. Ależ piękna podusia! Super:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!!! Jaka piękna! Wspaniały ten konik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna podusia! Zapraszam do mnie www.uszyjemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń