expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 14 stycznia 2016

Plushmiś

Witam serdecznie.
Dzisiaj przedstawiam Wam kolejną maskotkę.
Jak zwykle, jest to dzieło z przypadku.
Dostałam wiadomość od pewnej Pani, czy byłabym w stanie uszyć miśka z reklamy Plusa, bo jej córeczka jak go widzi to aż piszczy z radości :) ... odpowiedziałam, że nie wiem... jeszcze nie szyłam nic pluszowego i nie wiem jak mi to wyjdzie.
Gdy już uszyłam miśka i posłałam do nich zdjęcie gotowej maskotki, mama malutkiej dziewczynki odpisała, że gdy pokazała jej zdjęcie, to reakcja była taka sama jak wtedy gdy oglądała reklamę :D
Czyli produkt został zatwierdzony ;)









Pozdrawiam pluszowo ;)
Asia


24 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za tymi reklamami ale Twój Plushmiś jest po prostu tak genialny, że moglabym go pokochać :) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co szyjesz wychodzi super (no prawie wszystko:D) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :] jak sie nie wywrócisz to sie nie nauczysz ;P

      Usuń
  3. Wyszedł fantastycznie jak z reklamy a nawet słodziej :), sama bym piszczała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć :) dziękuję ;)

      Usuń
  4. O jejku-fantastyczny!!!! Szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś rewelacyjna! Mistrzyni wyszywania wszystkiego co tylko można wymarzyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany :) to chyba zbyt wielkie słowa, ale serdecznie dziękuję ;D

      Usuń
  6. WOW!!!! Jaki świetny! Ja też przesyłam wielkie wyrazy uznania. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszedł:) cudo, no:) napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O wspaniały i wypisz, wymaluj PLUSzowy misiek :) Ty to masz talent, twoje prace są wspaniałe, z pewnością będę do Ciebie zaglądać częściej :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś czarodziejką :D potrafiłabyś chyba uszyć wszystko!
    Świetnie Ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mis jest przesliczny !!!!
    Pozdrawiam goraco i zycze milego weekendu.
    Gabi

    PS Czy wiesz moze cos, co sie dzieje u Agaty ( kacik malej sowy )?????
    Juz jej dosc dlugo na blogu nie bylo. Pisalam Maile ale nie mam odpowiedzi...Powoli sie martwie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie też ostatnio o niej myślałam, bo już jej dosyć długo tutaj nie było, ale ja niestety nie mam z nią kontaktu :(

      Usuń
  11. Ależ masz talent! Świetny miś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asia zbieram szczękę z podłogi! Piękny !

    OdpowiedzUsuń
  13. Asia zbieram szczękę z podłogi! Piękny !

    OdpowiedzUsuń