expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 3 grudnia 2015

Zosia, cumulusy i sówka

Dopadła mnie gorączka przedświąteczna. Zamówienia sypią się jak z rękawa, a ja jeszcze dokładam sobie co raz to nowe projekty do wykonania.
Nawet nie miałam czasu napisać nowego posta, a na karcie pamięci aparatu zaczynają mi się piętrzyć zdjęcia, które chciałabym opublikować.
Tak więc, dzisiaj pokażę Wam kilka różnych poduszek, które ostatnio uszyłam.

Jakiś czas temu kupiłam materiał z księżniczką Zosią i w końcu wykorzystałam go do uszycia dwóch malutkich poduszeczek  (30x35 cm).



A wcześniej dostałam zlecenie, na uszycie dwustronnych, mega wielkich poduszek w kształcie chmur. Są naprawdę duże bo mają wymiary 100x60 cm.
Całkiem jak cumulusy :)


No i jeszcze sówka. Nie wiem czy któraś z was pamięta, ale już kiedyś taką uszyłam... dawno temu :)




A przede mną szykuje się pewne wydarzenie, na które nie mogę się już doczekać, bo jakby nie było, będzie to mój pierwszy raz.
Moja miejscowość organizuje w domu kultury "Kiermasz Rzeczy Ładnych", więc z lekkim biciem serca zadzwoniłam tam i grzecznie się spytałam, czy mogę dołączyć do tego wydarzenia jako sprzedawca... ku mojej uciesze Pani się zgodziła i 11 grudnia biorę swoją kolorową ekipę i będziemy próbować swoich sił w sprzedaży bezpośredniej :)
Kto ma blisko do Kóz, to zapraszam serdecznie ;)


Do zobaczenia ;)
Asia.

11 komentarzy:

  1. Przecudowne podusie :), trzymam kciuki za kiermasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jak zawsze , na kiermaszu pójdą jak świeże bułeczki , przekonasz się , mnie też koleżanka namawia żebym do niej dołączyła , ale jeszcze nie podjęłam decyzji , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Te chmury są czaderskie!
    Powodzenia na kiermaszu ;) ja jutro miałam zamiar iść na taki kiermasz u mnie w mieście, ale nie wiem, czy pójdę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne poduchy, sówka bardzo urocza:)) a z tym kiermaszem super się złożyło, powodzenia życzę i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie i kolorowo:))) Udanego kiermaszu:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że masz zamówienia! A chmurki są rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, chyba muszę zacząć zgłębiać tematykę bajkową ;) choć u nas to będą "męskie" bajki :)
    Chmurki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie te podusie! Te chmurki sa obłędne. Sowa jak zawsze pierwsza klasa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń