expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 30 grudnia 2015

Pepe Pan Dziobak

Święta święta i po świętach :)
Boże Narodzenie zawsze mi tak szybko mija, a w tym roku wyjątkowo szybko minęły, bo pracy miałam co nie miara. 
Nie miałam nawet czasu, żeby na bieżąco wstawiać posty, tak więc dzisiaj wrzucam fotki maskotki, którą uszyłam na początku grudnia, dla mojej bratanicy.
Marysia uwielbia bajkę Fineasz i Ferb, a jej ulubioną postacią jest Pan Pepe.
Na prośbę bratowej podjęłam się wyzwania i uszyłam tego śmiesznego dziobaka.





Największym dla mnie problemem było uszycie kapelusza, bo pierwszy raz to robiłam i nie jestem zadowolona z końcowego efektu. Troszkę taki krzywy wyszedł.
 No ale Marysia podobno była prze szczęśliwa gdy dostała ten prezent od "Mikołaja", a ja jestem prze szczęśliwa, że mogłam spełnić kolejne dziecięce marzenie :)

Na koniec chciałabym wszystkim życzyć szczęśliwego Nowego 2016 Roku, niech każdy dzień przynosi wam same wspaniałe i kreatywne pomysły :)
Pozdrawiam
Asia

7 komentarzy:

  1. Asiu dziobak jest uroczy :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, spełnienia marzeń, dużo zleceń i wiele radości z córeczek :) a no z męża też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czadowy!!! Wspaniały jest! Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszedł :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. On jest idealny, dostać swoją ulubioną bajkową postać to jest wymarzony prezent nie jednego dzieciaczka - cieszy ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tą bajkę, bo moje siostrzenice też ą oglądały.

    Pan Pepe wyszedł Ci rewelacyjnie :).

    OdpowiedzUsuń