expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 9 listopada 2015

Pierwsze Koty Za Płoty

Taka jesienna, ponura, deszczowa pogoda idealnie wpływa na wenę twórczą i zawsze mam więcej chęci do szycia.
A to dobrze, bo pracy mam teraz bardzo dużo ;)
Ostatnio uszyłam kolejne kociaki, dwa różowe z serduszkami dla dziewczynek i jednego szarego z rybką, dla chłopca.





Ale i tak najwięcej czasu poświęcam na szycie królików Mim Mim.
Szał trwa, a ja zaczynam wszystko widzieć w fioletowych kolorach ;)


No dobra, pochwalę się jeszcze na koniec... założyliśmy z mężem działalność gospodarczą i teraz mogę spokojnie szyć i sprzedawać swoje wyroby :) 
Moje marzenie się spełniło... ale to dopiero początek drogi, więc czeka mnie ogromnie dużo pracy.
Trzymajcie kciuki, abym nigdy nie zwątpiła w sens tego co robię ;)

Przy okazji, zapraszam wszystkich na moją nową stronę "Ogródek Poduszek".
Umieściłam tam zdjęcia wszystkich poduszek i maskotek, jakie do tej pory uszyłam. Można zaglądnąć i jak coś wpadnie w oko, to zamówić.

Pozdrawiam serdecznie
Asia

13 komentarzy:

  1. Gratuluje !!!!! Ja juz dzialam od paru lat....Ale powiem szczerze, ze nie zawsze jest tak jak by sie chcialo. Ale co tam. Moge sprzedawac bez obaw i to jest wazne.
    Kochana zycze ci bardzo duzo klientow i cudownych chwil. Twoje dziela sa cudne, koty slodkie.
    Trzymam mocno kciuki, zeby wszystko wyszlo po twojej mysli.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie ;) ja się domyślam, że tacy mali przedsiębiorcy jak my, to zawsze mają pod górkę, ha ha ;) ale najważniejsze, że robi się to, co się kocha robić i przynosi to wiele satysfakcji i radości :)
      jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  2. Świetny ten Twój zwierzyniec :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pocieszne te kociaki! Aż się buzia śmieje, jak się na nie patrzy :)

    kochana, gratuluję! Nawet jeśli nie będzie łatwo, nie poddawaj się - móc połączyć pracę z pasją to musi być cudowne uczucie! Życzę powodzenia z całego serducha!

    OdpowiedzUsuń
  4. jej kociaki super :) na mnie jesienna pogoda tak twórczo nie działa :( ale ratuję się ozdobami świątecznymi jakoś chwilowo poprawia nastrój :) Wiesz że ja też otworzyłam działalność ( od soboty hihi)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu Pieknie szyjesz :))) Ojj tak Cuudne sa te Twoje prace :)))) Zycze Ci Powodzenia z firma ,musi sie udac !!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, w takim razie trzymam kciuki! Kotki są śliczne, z pewnością znajdą się nabywcy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia ;)
    Kotki są cudowne, sama kiedyś uszyłam podobne ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne te kociaki!!!! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Niech biznes się kręci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kociaczki można zagłaskać tak są urocze :)

    OdpowiedzUsuń