expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 19 listopada 2015

Liski Dwa

Uwielbiam tworzyć poduszki pod wpływem nagłego olśnienia.
W sumie to większość wzorów tak właśnie powstało. Nie siedziałam nad kartką , nie myślałam co by tu zaprojektować, po prostu już tak mam, że pomysły same mi przychodzą do głowy i to w najmniej oczekiwanym momencie.
Tak też było z liskami... taki modny motyw, a ja jeszcze żadnego nie uszyłam.
Aż do teraz :)
Z rozpędu uszyłam dwa. Typowego rudzielca i w zimowej srebrnej szacie.









Będę dzisiaj wyjątkowo nieskromna i powiem, że efekt końcowy bardzo mi się podoba ;P

Jak zwykle czekam z niecierpliwością na Wasze komentarze ;)

Pozdrawiam Was serdecznie w ten bardzo wietrzny dzień.
Asia.

28 komentarzy:

  1. nie mogę oczu nacieszyć takie są piękne liski górą

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko tobie się bardzo podoba, są boskie! i śliczne kolorki :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piekne! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, liski są czadowe! Podziwiam je, bo są pięknie uszyte, a projekt jest Twój! Wielki podziw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne , świetne pomysł miałaś super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawde Suuper Ci one wyszly :))) Sliczne i Pieknie wykonane Suuuper :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zachwycają, są bardzo wyraziste i żywo kolorowe:)))przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie urocze chytruski:) oba mi się podobają! Na jesień jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rety jakie słodkie, dopracowane w każdym calu, nie zapomniałaś o ogonkach :) są cudne

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu rewelacja! Zapatrzyłam się na te urocze liski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedyne w swoim wydaniu i rodzaju :)
    Czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super liski uszyłaś oraz zadbałaś o każdy szczegół :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu, super te liski! Będę pisała do Ciebie maila w sprawie kotków:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudowne liski :) Obydwa rewelacyjne, choć ten w kropeczki bliższy memu sercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne są, cały czas się w nie wpatruję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne liski, super pomysł!
    Zapraszam:
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona!!!!
    Trafiłam tu dzięki Małgosi i podziwiam od razu ! Tworzysz przepiękne rzeczy!!!!
    Poza tym z chęcią tu zajrzałam bo ja też siedzę w temacie poduszkowo poszwkowym ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi niezmiernie miło, że do mnie zajrzałaś i że ci sie podobają moje poduchy :) dziękuję i serdecznie cie pozdrawiam ;)

      Usuń
  18. Bardzo fajne liski, masz niezwykły talent do szycia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  19. Przesłodkie są Twoje liski! I tak perfekcyjnie wykonane:) Cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lis letni i zimowy :) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne. Błąd w poście już naprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne :) Zazdroszczę umiejętności szycia .

    OdpowiedzUsuń