expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 13 listopada 2015

Deseczka Od Gosi :)

Gdy ją ujrzałam pierwszy raz, wiedziałam, że ona musi być moja... a chodzi o piękną różową deseczkę ze słodką babeczką, którą wykonała Gosia z bloga "Stare Pianino Decoupage".
Jeden mail i ku mojej radości Gosia zgodziła się wysłać do mnie tą deseczkę, w zamian za poduszkę sówkę dla jej Filipka :)
A oto ona...



Jeszcze nie mam koncepcji gdzie ją powiesić, więc na razie stoi dumnie w mojej kuchni na komodzie i cieszy moje oczy :)


Ale to nie koniec, w paczuszce było coś jeszcze... przepiękna zakładka do książek z motylkami.
Na pewno jej nie wetknę w żadną książkę, bo szkoda chować coś tak pięknego... wymyślę jej inne zastosowanie ;)
A ja dla Gosi uszyłam taką sówkę...


... i jeszcze świąteczny drobiazg, błyszczące złote serduszko.


Pochwalę się jeszcze tkaninami. Doszła do mnie kolejna przesyłka z Niemiec.
Skorzystałam z jesiennej wyprzedaży i zakupiłam kilka rodzajów kolorowych tkanin.
Teraz myślę, co z tego uszyć :)


A w kolejnym poście pokażę Wam całkiem nowy wzór, który dołączy do stałej kolekcji Koronkowego Ogródka ( i do Ogródka Poduszek również ;) ).
Tak więc, zabieram się do pracy, a Wam życzę miłego weekendu.

Pozdrawiam
Asia

16 komentarzy:

  1. Deseczka jest przesliczna. Nie dziwie sie, ze tak bardzo ja chcialas. Ale twoja poducha tez cudowna. Ja uwielbiam sowy.
    Juz jestem bardzo ciekawa co z tych pieknych tkanin uszyjesz.
    U mnie juz produkcja na swieta .....
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam plany poszyć coś świątecznego, ale boję się że czas mi gdzieś bokiem ucieknie i sie nie wyrobię ;)

      Usuń
  2. Deseczka niesamowita, wygląda mega uroczo i smakowicie :) i jewst w kropeczki! Ahh, zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama sobie zazdraszczam :P tak, jest super urocza :)

      Usuń
  3. kochana ja na Twoją poduchę to się nie mogę napatrzeć, jest prześliczna i taka milusia, Filip tylko się do niej tuli, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jest właśnie to, co mnie w tym wszystkim najbardziej cieszy :) kolejne dziecko, które uśmiecha się na widok mojej poduszeczki :) ogromnie się cieszę, że jesteście zadowoleni ;)

      Usuń
  4. Deseczka jest cudna :) Twoje podusie są mega urocze :) już jestem ciekawa co tez będzie z tego materiału :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez jestem ciekawa co ja z tego uszyje , ha ha ha ;D ale pomysły już są ;)

      Usuń
  5. Jaka piękna ta deseczka! Bardzo mi się podoba. Sowa boska. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie deseczka urocza, ma śliczny wieszaczek :) a Twoja sówka też śliczna, na pewno ucieszyła odbiorczynię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sówka:) już ją oglądałam u Gosi:)) serducho cudownie świątecznie błyszczy:)) deseczka też bardzo klimatyczna:) udana wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie wymianki są najfajniejsze: obie strony zadowolone :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wymianka, obydwie wykonałyście piękne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty deseczka jak i poduszka cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wymianka. A deseczkę cudną zdobyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń