expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 8 października 2015

Królik Mim Mim

Po dłuższej przerwie, wracam w końcu do szycia.
Nie ukrywam, brakowało mi tego, bo uwielbiam tworzyć te swoje kolorowe, optymistycznie nastawione do świata poduszki i maskotki.
A do tworzenia nowych projektów, niejednokrotnie przyczyniacie się właśnie Wy, moi drodzy ;)
Tak było i i tym razem.
Zostałam poproszona o uszycie maskotki Królika Mim Mim (nawet nie wiedziałam, że jest taka bajka ;P ). Zastanawiałam się jak podołać temu wyzwaniu, no ale w końcu udało mi się uzyskać zadowalający efekt.
Ale to sami oceńcie ;)

Edit 2016
Doszłam już do takiej wprawy, że buźkę potrafię wykonać maszynowo, dzięki czemu maskotka wygląda dużo lepiej. No i znalazłam materiał, który ma kolor identyczny jak królik Mim Mim.










A tak wygląda oryginalny, kreskówkowy królik Mim Mim.


Czekam z niecierpliwością na wasze komentarze.

Pozdrawiam
Asia


Aktualizacja:



Najnowsze wykonanie królika, znajdziesz na mojej stronie pod tym linkiem:


Wszelkie pytania proszę kierować na mój e-mail:

asbaria@o2.pl

Nie odpowiadam na komentarze!
Chcesz się dowiedzieć szczegółów, napisz do mnie ;)


p.s. mam taki młyn, że nie jestem w stanie śledzić każdy, nowo pojawiający się komentarz z zapytaniem ;)


40 komentarzy:

  1. Pięknie Ci to wyszło. Masz wielki talent i mnóstwo cierpliwości, bo takie dzieła są baaaardzo czasochłonne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tej bajki nie znam;) ale królik wyszedł rewelacyjnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z uśmiechem na twarzy patrzy się na Twoje prace! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Zająca nie znam, ale wygląda identycznie, jeśli nie lepiej:) A te okulary - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja to umiem sobie dołożyć roboty, ale co się nie robi dla lepszego efektu ;)
      dzięki za uznanie ;)

      Usuń
  5. Ale słodziak ;) Idealnie odwzorowana maskotka ;) Uwielbiam króliczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie miał jaśniejszego brzuszka, to byłby identyczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tego gościa :) maskotka wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czadowy!!!! Świetnie go odwzorowałaś. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszła idealnie jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ! Aż żal, że moje dzieci są już zdecydowanie za duże na zabawki... Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest idealny !!! Właśnie takiego szukam dla synka ale nie ma nigdzie tak idealnego czy mozna zamówić u Pani? Jezeli tak to poprosze o kontakt na priv kar.gajowniczek@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również proszę o kontakt jeżeli można go u Pani zamówić!:D Jest cudny i właśnie takiego szukam dla synka, który by oszalał ze szczęścia!! :D
    xnatkax1802@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. poradziłaś sobie świetnie, maskotka rewelacyjna:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Chetnie u pani zamówię dla córki jowity uwielbia tom bajkę proszę o kontak marcindziubecki@wp.pl albo przez fb

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja córeczka Zosia uwielbia tą bajkę i jak tylko zaczyna się bajka to tańcuje po całym pokoju, a jak by dostała takiego mim mima to by chyba oszalała ze szczęścia, proszę o kontakt jeśli można go zamówić
    maciej.kolenda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy można u Pani zamówić takiego królika? jest rewelacyjny, mój Synek byłby zachwycony z takiego prezentu! bardzo proszę o kontakt
    ajp19@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o kontakt na email Aleksandra.anna@o2.pl z góry bardzo dziękuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjny ten króliczek!moja córka równie uwielbia ta bajke :) bylaby możliwość uszycia takiego królika??bardzo prosze o kontakt : witkowska.joanna93@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,czy jest możliwość uszycia takiego królika dla mojej córeczki? Proszę o kontakt paulina.matecka88@gmail.com.Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,czy jest możliwość zamówienia takiego królika, mój syn uwielbia tą bajkę. Proszę o kontakt na kamciam@op.pl pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rownież prosiłabym o kontakt w sprawie zamówienia króliczka czekoladowe001@gmail.com mój młodszy brat uwielbia te bajkę i ogląda jak zaczarowany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Królik jak prawdziwy, brat szczęśliwy i ja rownież widząc jego uśmiech :) ma pani niezwykły talent, dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć :) pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  23. Witam, chciałabym Mim Mim-a na Święta, Mały oszaleje ze szczęścia :) prosze o kontakt na adres: malgorzata.godlewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. witam prosił bym o kontakt w sprawie zamówienia mim mima leszek81hc@intera.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam. Również jestem zainteresowana zainteresjowana maskotka Mim mima. Proszę o informacje jaki jest koszt i jak zamówić. Mój e-mail: jagodaaga@interia.pl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam szukam właśnie takiego króliczka dla mojej córki która uwielbia ta bajkę. Jeżeli szyje pani takie na zamówienie proszę o kontakt. Pozdrawiam. magdalena.motyl@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam.
    Jestem zainteresowana króliczkiem. Jaki jest koszt? Proszę o kontakt marzena-ch@wp.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tez bardzo chętnie kupie takiego krolika. Jest cudowny. Moja córcia uwielbia te bajkę :-) proszę o kontakt na adres: szmigiel.malgorzata[at]gmail.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam,
    Ja również poproszę o info na temat wymiarów tej maskotki oraz jaki jest koszt? Mój adres joanna.madej@vp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, prosiłabym o informację jaka jest cena maskotki i czas wykonania.
    Mój adres kamadzik@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam
    Proszę o informację o zamówieniu i ewentualnej cenie królika;)
    Z góry dziękuję
    aguska696@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, jest rewelacyjny, też szukam maskotki dla syna i nigdzie takiej pięknej nie widziałam. Czy można ją u Pani zamówić mój mail: autowojciech1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń