expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 30 września 2015

Inspirujące Ogrody Kapiasa

Witam was serdecznie po bardzo długiej przerwie.
Zaniedbałam troszeczkę blogosferę, ale miałam tyle spraw na głowie, że zupełnie nie było czasu na szycie, pisanie nowych postów i odwiedzanie waszych blogów.
Ale obiecuję, poprawię się ;)
Dzisiaj chciałam pokazać wam przepiękne ogrody Kapiasa w Goczałkowicach Zdroju. Byliśmy tam trzy tygodnie temu i aż wstyd, że dopiero teraz o tym piszę, no ale ocieplanie domu i roczek mojej najmłodszej córeczki Weroniki, całkowicie pochłonęły mój czas.
Jednak, wszystko już wraca do normalności i na spokojnie mogłam przygotować zdjęcia z wycieczki.
Zapraszam na fotorelację - patrzcie i inspirujcie się ;)

Nowe ogrody




Zaułek śródziemnomorski i w angielskim stylu, a poniżej stara wiejska chata.



 

Nie wiem co to, ale przywodzi na myśl chatki Hobbita :)


Labirynt - można wejść i pobłądzić ;)


Dopiero jak obrabiałam zdjęcia, to zauważyłam że w kadr wbiła mi się mała żabka :)


Ogród Ciszy.

 

Szachy XXL - chyba największa atrakcja dla dzieci.


Aranżacje z rowerem w roli głównej.





Stary ogród.




 


Sklep z którego nie sposób było wyjść z pustymi rękami :)




To tylko mała cząstka tego, co można było tam zobaczyć.
Spędziliśmy tam dwie godziny, a chodziliśmy szybkim tempem i wszystkich zakamarków nie obejrzeliśmy. Warto poświęcić cały dzień , żeby na spokojnie wszystko pooglądać i zapoznać się z każdą rosnącą tam roślinką.
Na pewno jeszcze tam wrócimy, tym bardziej że jest tam ekstra plac zabaw, z którego moja córka za żadne skarby nie chciała wyjść. 
Co tam rośliny, grunt, że było na czym się poślizgać ;)

Pozdrawiam serdecznie.
Asia



12 komentarzy:

  1. Dziękuję za tę relację, za te piękne fotografie:) te ogrody to moje największe marzenie i mam nadzieję, że kiedyś je zobaczę na żywo. Póki co, padam z zachwytu oglądając takie zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to tylko maleńka cząstka tego co można tam zobaczyć :) nowy ogród jest jeszcze w rozbudowie, więc za niedługo będą dostępne nowe atrakcje do zwiedzania ;) warto tam pojechać..

      Usuń
  2. Ale odnalazłaś niesamowite miejsce :) taka wiejska chata to moje marzenie :) serio nawet myślę by postawić na podwórku małą miniaturkę :) ale wiejski to prawie taki jak u Kargula i Pawlaka :) Tyle inspiracji że nie widomo na co patrzeć czerwone okno na drzewie :) super :) buziaczki dla córeczek, i dużo radości i uśmiechu dla Weroniki z okazji urodzin, rany to już zleciał rok ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie w imieniu Weroniki ;) tak, to już rok, czas okropnie szybko leci :)
      a w tych ogrodach to ja cały czas chodziłam z uruchomionym aparatem, bo na każdym kroku było coś ciekawego do sfotografowania. Wszystkich zdjęć nie dałam na bloga bo by chyba miejsca brakło ;D

      Usuń
  3. Ależ tam jest cudownie. Można sobie wybrać tyle miejsc na zaszycie się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne miejsce, może jeszcze zdążę się tam wybrać przed zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już tyle słyszałam o tym miejscu, a Twoje fotografie mnie jeszcze bardziej utwierdziły w tym, że wawto tam pojechać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne miejsce ;) A sklepik wspaniały, ja również pewnie straciłabym majątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!
    Ja nie mogę się doczekać, aż znów tam będę :)
    To już rok minął?! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia cudownego miejsca. Mogłabym tam zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń