expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Zaczarowana Rybka

Pamiętacie bajkę o Złotej Rybce, albo o księciu zaklętym w żabę?
No więc, ja połączyłam obie te historie w jedną i tak oto powstała księżniczka zaklęta w rybkę, która to w dodatku spełnia życzenia :)




Jak uszyłam tą rybkę, to potem żałowałam, że nie nie zrobiłam jej dwustronnej.


Strasznie całuśna ta rybna księżniczka ;)


Co sądzicie o moim nowym narybku?
Czekam z niecierpliwością na wasze opinie, jakie by one nie były, bo nawet krytyczne spojrzenie jest tu mile widziane ;)

Pozdrawiam serdecznie.
Asia

18 komentarzy:

  1. Rybki są świetne:)
    Jak wszystkie prace;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałaś super pomysł, naprawdę jest strasznie całuśna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz strasznie całuśna ta rybka- tej drugiej aż oczy na wierzch wyłażą , ha ha , super rybki, świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa kokietka z tej Twojej rybki:) Ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. To przedostatnie zdjęcie jest genialne :D piękny duet!

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejne zwierzątko dołączyło do rodzinki :) a pomysł świetny - gratuluję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawaj mi tę cudną rybeńkę, tyle mam życzeń!:):)
    Piękna, świetnie odszyta, no po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio spędzałam czas na przeglądaniu Twoich wpisów, dotrwałam do samego początku :) Muszę CI powiedzieć, że jesteś niezwykłą "czarodziejką". Uwielbiam takie blogi jak Twój, jest bardzo inspirujący. Natknęłam się na Twój blog przypadkiem i jestem pewna, że zostanę tu na dłużej. Bardzo się cieszę że teraz gdy mam swojego bloga mogę już komentować oficjalnie Twoje posty :) Muszę Cię obserwować obowiązkowo :)

    Zapraszam na mój raczkujący blok o szyciu w którego wkładam dużo serca :)
    http://szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jaki twój komentarz jest dla mnie motywujący :) kiedyś to ja zaglądałam i inspirowałam się różnymi blogami, a teraz okazuje się że mój blog jest dla kogoś inspirujący :) bardzo mnie ten fakt cieszy :) pozdrawiam serdecznie i już do ciebie zaglądam ;)

      Usuń
  9. Rybka jest magiczna :) Podoba mi się jej wielozadaniowość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szycie to zupełnie obca mi bajkę. Zawsze podziwiam ręcznie wykonane dzieła:) Mnie się rybki bardzo podobają, szczególnie ta niebieska- jest taka pogodna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale bombowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Obie są świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rybki ;) Bardzo całuśne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja poproszę o spełnienie tego życzenia (....) dziękuję , może być do końca roku :D
    Rybki fenomenalne , bajeczne :D

    OdpowiedzUsuń