expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 25 sierpnia 2015

Rybka

Uff, zdążyłam :)
Nawet nie wiem kiedy mi tak szybko sierpień minął i o mało co, nie zdążyłabym z realizacją mojego wakacyjnego planu, którym było uszycie jakiejś poduszki przywodzącej na myśl morze, lato, wakacje...
Rybka wydała mi się najbardziej odpowiednim motywem.
Projekt i szablon już dawno zrobiłam, ale jakoś nie miałam czasu żeby ją uszyć. Aż do dzisiaj ;)
Przedstawiam Wam Rybkę Kropkę, ma 60 cm długości, 30 cm szerokości (z płetwami), zabawny wyraz pyszczka i wbrew pozorom wcale nie jest oślizła, ale mięciutka i bardzo przytulaśna ;)





Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii na temat mojego nowego stworzonka.
Podoba się Wam rybka z Koronkowego Ogródka?
A w planie już się kroi kolejna, tylko że bardziej dziewczęca.

Serdecznie pozdrawiam.
Asia


15 komentarzy:

  1. Wygląda na chętną do zabawy. Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duża ta szprotka :) jak wszystkie Twoje podusie jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest urocza i bardzo wesolutka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka sympatyczna rybka! Podziwiam umiejętności szycia takich cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna :) Rybka lubi pływać :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma świetne oczy;) Świetnie Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Twoje szyjątka są REWELACYJNE:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna!!! Pięknie zaprojektowana i uszyta, już widzę, jak ślicznie zdobi Twój taras!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja o rybkach piszę pracę inżynierską... :P

    ale ta Twoja jest taka milusia! Urocza, jak wszystkie Twoje tworki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. az szkoda ze lato sie konczy;) rybka cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest, wywołuje uśmiech na buzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda rewelacyjnie! Wspaniale zaprojektowana, odpowiednio dobrane materiały pod względem wzorów i kolorów. A przy tym wszystkim ładnie uszyta:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja rybka jest zachwycająca :) Gratuluję pomysłu. Poydrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale czadowa! Świetna ta rybula. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń