expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 12 sierpnia 2015

Motylek w kropeczki

Witam wszystkich serdecznie :)
Dzisiaj będzie krótko, zwięźle i na temat, bo przy takich upałach człowiek ma problem ze skupieniem się i ciężko jest sklecić parę sensownych zdań ;)

Motylka uszyłam dla mojej siostrzenicy, na jej 6 urodziny.
Musiał być fioletowy, bo Terenia bardzo lubi ten kolor.





Minimalnie zmieniłam wzór na skrzydełkach, więc troszeczkę różni się od swoich poprzedników.


Karolinka, jak zawsze, służy mi pomocą. Pozuje do zdjęć, abym mogła zobrazować wielkość danej poduszki :)


A tutaj cała ferajna z Koronkowego Ogródka :) Wszystkie poduszki dzieci mojej siostry, jakie uszyłam dla nich do tej pory :)

No i to by było na tyle. 
A teraz zmykam gdzieś się schłodzić, chociażby do tego maleńkiego baseniku moich córeczek ;P

Pozdrawiam gorąco.
Asia

18 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda z tymi serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow:) jest śliczny:) jak wszystkie Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest :) Cudnie wyglądają w grupie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny skarb do kolekcji? Poducha mega fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motylek w tej wersji kolorystycznej wygląda przepięknie! A kolekcja dzieci siostry - imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cudowna ta podusia:)))) piękny wzorek! Aż się chce do niej przytulić:))) w ogóle cały zestaw poduch świetnie się prezentuje.
    Co do chłodzenia to i ja przed domem robię to w małym basenie córci:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna podusia,tylko sie przytulać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny :) a cała ferajna jest słodka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny! więcej nie napiszę, roztapiam się:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja na ostatnim zdjęciu robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne są te Twoje poduchy!!!! Boskie!!! Motylek super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna poducha - motyl ;) Terenia będzie zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ! Motylka jeszcze nigdzie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny motylek a i cała kolekcja robi niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne są takie poduchy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale urocza poducha! :) W dodatku piękne kolorki! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń