expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 20 sierpnia 2015

Dwa koty i dwa autka

Witam serdecznie.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać coś całkiem nowego. 
Dostałam zlecenie na uszycie dwóch autek i kotka wg podanych wskazówek.
Wykroje bardzo proste, można je ściągnąć z sieci, ale ja troszeczkę je przerobiłam.
Autka mają długość ok. 50 cm, a kotki wysokie na ok. 37 cm, tak więc maskotki są dosyć sporych rozmiarów.











A jeszcze pochwalę się zegarem jaki kupiłam w KiKu :)
Jak go zobaczyłam to nie mogłam go tam zostawić, tym bardziej że była to ostatnia sztuka, no i jeszcze ta cena, 15 zł ;)



Na razie leży na komodzie w kuchni i czeka cierpliwie, aż go ktoś w końcu powiesi na ścianie w salonie ;)

Pozdrawiam
Asia

27 komentarzy:

  1. Jakie słodziaki z tych kotów :) Auta też świetne, będą fajne prezenty dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne,szyłam te kotki ale w mniejszym rozmiarze,autka podusie bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kotki, chyba się zakochałam, są na prawdę słodkie :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę na te koty i nie mogę przestać się uśmiechać. Cudne są! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie przestaje się uśmiechać , gdy patrzę na takie komentarze ;) jest mi bardzo miło ;)

      Usuń
  5. Rewelacyjne te kotki :) Oj Asia muszę powoli spisywać na karteczkę bo pewnie nie omieszkam złożyć zamówienia u Ciebie dla mojej Córci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) spisuj spisuj ;) z wielką przyjemnością uszyję coś dla Ciebie i Twojej córeczki ;)

      Usuń
  6. Sliczne kotki. No a gdybym taki zegar zobaczyla, to tez bym wziela.
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  7. O, to gabarytowo niezłe uszytki :) Kociaki mają świetną formę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Autka piękne! Kotki także zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te koteczki:) Coś czuję, że będę tu częściej zaglądać:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne koteczki! A autka rewelacja, jak wszystko pięknie uszyte! Zegar rzeczywiście fajny, może sam się powiesi?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mąż tez ma taką nadzieję xD ha ha ha

      Usuń
  11. Kotki cudne! Są tak błogo uśmiechnięte... no i te delikatne kolorki - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kociaki są przesłodkie, a kropki dodają im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię kotów, ale te mają mega sympatyczne mordeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sympatyczne kociaczki i autka bardzo fajne:))) zegar póki co może stać na komodzie, pasuje do kotka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale kotek jest już u nowej właścicielki, więc zegar, póki co , stoi dalej samotnie na komodzie ;)

      Usuń
  15. Przesłodkie te kociaki! Autka z resztą też, tak starannie odszyte! Podziwiam! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne te kotki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kicie są takie piękne ;) Masz talent kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kociaki :) z czego oczka i reszta buzi zrobiona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszyte na maszynie do szycia, ściegiem zyg-zag ;)

      Usuń