expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 27 lipca 2015

WYNIKI CANDY!!! :)

Witam wszystkich serdecznie :)
Na początku chciałam bardzo serdecznie podziękować wszystkim tym, którzy wzięli udział w mojej zabawie. 
Po króliczka zgłosiło się 31 osób, no ale zwycięzca może być tylko jeden :)
Tak więc, zaczynamy fotorelację.


Pocięte karteczki z Waszymi nazwami, zostały umieszczone w porcelanowym dzbanku...


... po czym zostały porządnie wymieszane przez Karolinkę, a następnie jedna z ich została przez nią wyciągnięta.



I tu się zaczynają schody, bo jak już ją sobie wzięła, to nie chciała jej oddać :)



No ale w końcu dała się namówić i mogłam na spokojnie sfotografować wylosowaną i wymiętoloną karteczkę szczęśliwej osoby, do której powędruje Szaraczek :)


A tym szczęśliwcem jest MILENA KAFKA z bloga Ma i Bla.
Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt na mojego maila, abym mogła jak najszybciej wysłać do Ciebie poduszeczkę ;)

Jeszcze raz dziękuje wszystkim za udział w zabawie.
Serdecznie pozdrawiam.
Asia.

19 komentarzy:

  1. Gratuluję, aczkolwiek żałuję, że do mnie los się nie uśmiechnął :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, aczkolwiek żałuję, że do mnie los się nie uśmiechnął :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, aczkolwiek żałuję, że do mnie los się nie uśmiechnął :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłą zabawę, słodziutka ta maszyna losująca. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcy i dziękuję za zabawę :) córcia ma szczęśliwą rękę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolinko, masz dobrą rękę ! Dzięki wielkie, moja cura Blanka będzie zadowolona :) Mój blog Ma i Bla a przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milenko ależ masz szczęście! Jak nie pingwin to królik! Blanka będzie prze szczęśliwa GRATULUJĘ! :D

      Usuń
  9. Gratuluję. Super wygrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, dzięki za świetną zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę i gratuluję - z lekką nutą zazdrości - zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje:))) cudowna podusia, pozostaje pozazdrościć ;))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni :)

    Nominowałam Cię do Liebster Award, po więcej szczegółów zapraszam tutaj: http://greenfrog93.blogspot.com/2015/08/liebster-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje serdeczne gratulacje :), dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń