expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 14 lipca 2015

Tabi

Troszkę ze wstydem, a troszkę z dumą oznajmiam, że dzisiejszy post jest moim setnym postem.
Dlaczego jest mi wstyd? Bo mój blog ma już ponad dwa lata, i reasumując, wychodzi na to że przez ten czas trochę się obijałam i nie dawałam regularnie wpisów. No ale cóż, życie jest życiem i czasami trzeba odłożyć swoje hobby na bok, żeby zająć się tym, co jest najważniejsze w życiu... czyli własna rodzina.
Jednak wpadłam już w pewien blogowy rytm i mam nadzieję, że teraz wpisy będą się pojawiać bardzo regularnie :)

Ale już koniec narzekania... chciałam wam przedstawić nasze nowe stworzątko.
A jest nim Tabi, mały szary kotek, który skradł moje serce i pomimo tego że już mamy w domu dwa koty, musiałam go przygarnąć.
A imię wymyśliła moja dwuletnia córeczka, mała studentka kynologi, której ulubioną lekturą są małe encyklopedie opisujące poszczególne rasy kotów i psów. A dlaczego Tabi? No bo kiedyś jej wyjaśniłam, że pręgowany wzór na futrze opisuje się jako TABBY, więc jak go zobaczyła od razu powiedziała że to TABI i koniec :)





Sama słodycz :)
Przy okazji, chciałam tutaj napisać, że podziwiam osoby które zajmują się fotografowaniem zwierząt, bo żeby ustrzelić jakąś ciekawą fotkę, to trzeba się nieźle nagimnastykować :)

A na koniec, chciałam podziękować wszystkim, którzy pozostawili swój komentarz pod ostatnim postem. Wzięłam pod uwagę wszystkie Wasze sugestie i naniosłam kilka poprawek na pierwszym logo, dzięki temu zrobił się on bardziej przejrzysty i czytelniejszy.

No i kilka wariacji. 
Jedna z propozycji była taka, żeby serce zrobić w czerwonym kolorze. 
Jednak ta czerwień zbyt kuła w oczy i zrobiłam w szarym.

A tu logo w kolorze, co przysporzyło mi najwięcej kłopotu i pewnie jeszcze nie raz będę się bawić w jego kolorowanie, bo tak do końca to nie jestem zadowolona z efektu.


Nie wiem czy zwróciliście uwagę (patrz zdjęcia kotka), ale drugie logo nie zostało przeze mnie odrzucone, bo dzięki temu że jest takie delikatne i koronkowe, świetnie nadaje się do "stemplowania" moich zdjęć na blogu. 

Jeżeli mielibyście jeszcze jakieś uwagi odnośnie loga, to z przyjemnością je "wysłucham" ;)

***

Przypominam o moim CANDY trwającym do 26 lipca.



Serdecznie zapraszam.
Asia.



23 komentarze:

  1. O jaki mały słodziak! Ja dzisiaj czytałam o pięknym syberyjskim kocie, którego właściciele postanowili oddać, bo kot jest córki, a córka wyjechała za granicę... masakra! Teraz jest w domu tymczasowym, gdyby nie pewna kobietka to by pewnie wylądował w schronisku...
    Żałuję, że nie mieszkam jeszcze sama, bo na pewno bym go przygarnęła :(

    co do logo - to nowe jest super :) najbardziej mi się podoba to z szarym serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym słyszała historie naszego psa, którego przygarnęliśmy 8 lat temu ze schroniska. Jakieś młode małżeństwo oddało do hotelu dwa psy: doga de bordeaux i mastifa, bo wyjeżdżali za granicę, a po dwóch tyg., te psy, mieli odebrać rodzice tych ludzi.. no i jak się domyślasz, nie odebrali, a psy po 2 miesiącach zostały przekazane do adopcji.. dog de bordeaux skradł nasze serducho :) wygląda jak morderca, a jest łagodny jest jak mała owieczka :)

      Usuń
  2. Szare koty są najlepsze !!! Sama miałam dwa ;) A Twój jak powiadasz sama słodycz ;) Logo kolorowe jest urocze ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, te szaraki mają coś w sobie ;)
      dziękuję ;)

      Usuń
  3. Cudne maleństwo, ależ radości Wam dostarczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczyna sie rozkręcać, właśnie huśta się na firance, strach pomyśleć co będzie jutro ;P

      Usuń
  4. Ale słodziak, nic dziwnego że skradł serce :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kociak. Mój kocur również jest szary i uważam, że takie są najlepsze. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy i przesłodki kociak!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi ale kotów nie lubię ,pomimo tego kociak jest milusi jak zresztą wszystko co małe , a logo jeśli mogę coś doradzić to jak sama nazwa mówi Koronkowy Ogródek - koronka jest , a kwiaty takie mało widoczne , więc może zamiast serducha - kwiaty, ale to tylko moje luźne myślenie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za sugestie ;) serducha raczej nie usunę z logo, bo kocham to co robię, ale zawsze można zrobić kwieciste serducho, tylko muszę się jeszcze nauczyć kilku rzeczy na gimpie żeby uzyskać mój wymarzony efekt ;)

      Usuń
  8. kotek uroczy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za kotami, chociaż przyznaję, słodziak z niego:) Logo bardzo mi sie podoba, nie mam uwag, bo jest super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, że ci się moje logo podoba :)

      Usuń
  10. Uroczego stworka przygarnęliście pod swój dach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne maleństwo :) My w tym tygodniu przygarnęliśmy kociaczka ,który sierść ma w kolorze gorzkiej czekolady :)) Logo bardzo mi się podoba zwłaszcza to z szarym serduchem i kolorowe :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocurek cudny! Kolorowe logo ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaki słodziutki koteczek:) ja wszelkie małe stworzonka uwielbiam a kotki szczególnie:) na pewno sprawi Wam dużo radości:) Koronkowe logo bardzo mi się podoba. Dusi zdanie również popieram co do motywów ogródkowych, np kwiatów:)) słusznie zauważyła, że tego właśnie tam brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki fajniutki ten Wasz koteczek :).

    Masz mądra córeczkę :).

    Od razu zauważyłam logo na zdjęciach. Fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozkoszny kiciuś :), co do loga podoba mi się wersja z szarym serduszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna istota :))
    Logo jest świetne , bardzo m się podoba .
    Sama nie mam swojego więc tym bardziej jestem zauroczona Twoim i na zdjęciach wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za uznanie :) jest mi bardzo miło "słyszeć" to od Ciebie :D

      Usuń