expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 24 lipca 2015

Różowa Psinka

W niedzielę idziemy na roczek do mojej siostrzenicy Ani. Z tej to własnie okazji, uszyłam dla niej bardzo dziewczęcą poduszeczkę w kształcie pieska.
Wybrałam jasne, pastelowe kolory, które mam nadzieję przypadną do gustu małej księżniczce ;)







Piesek jest dosyć sporych rozmiarów, więc jest co tulić :)


A jeszcze pokażę Wam małą Tabi, która dostarcza nam niezłej zabawy, a jej ulubionym miejscem do figlowania jest oczywiście nasz taras :)


Postaw koszyk, a kot sam do niego wejdzie :)

***

Przypominam o moim CANDY, zapisy trwają do niedzieli, więc ostatni dzwonek żeby dołączyć do zabawy ;)
Zapraszam



Pozdrawiam wszystkich serdecznie, dziękuję za odwiedziny i za każdy komentarz który tu pozostawiacie ;)
Asia.


23 komentarze:

  1. Na pewno się spodoba, piesia jest śliczna. Kicia widzę dostarcza radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, urwis jeden nieźle rozrabia, z czego mamy niezły ubaw ;)

      Usuń
  2. Ale sympatyczny szczeniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cukiereczek z tego pieska, różowy dla wielu dziewczynek to najpiękniejszy kolor świata :) wiem coś o tym :) hihi ... Tabi jest stworzony do zdjęć, jest naprawdę uroczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja bardzo lubię go fotografować, pomimo tego że nie jest on posłusznym modelem ;) a co do różu, ostatnio pytam się mojej córki w jakim kolorze chciałaby, żeby panowie pomalowali nasz domek, a ona na to że oczywiście na różowo xD ha ha

      Usuń
  4. Śliczna, piękne kolory i taki słodziaśny wzór, na pewno będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) nie ma co się szczypać, dziewczynki trzeba osładzać póki chcą być osładzane tym różem ;D

      Usuń
  5. piesek będzie wspaniałym prezentem, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączy do reszty z kolekcji moich poduszek, bo już obszyłam poduszkami starsze rodzeństwo małej Ani ;)

      Usuń
  6. Marzenie każdej dziewczynki, słodki jest! A kotek kochany i rozrabiaka, to widać od razu;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała t poducha :))
    Powinnaś je sprzedawać :-)
    Buziaki dla kici , jest prześliczna i to cudowne , że jest z Wami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taki zamiar.. ale czy mi sie uda ? ;)
      dziękuje ;)

      Usuń
  8. Cudowny piesek ;) W sam raz do tulenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie słodziutki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza psinka, faktycznie bardzo dziewczęca ;)
    a kotka bym Wam ukradła! Jakie cudne maleństwo!
    A wszelkie koszyki czy (tym bardziej) kartony to chyba miłość wszystkich kotów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziak! Uwielbiam te Twoje maskotki! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczna :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mordka sama mi sie do niego śmieje!! Cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ty cudne prace robisz!! Musze być Twoim obserwatorem bloga koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jest mi niezmiernie miło :) zapraszam ;)

      Usuń