expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 3 lipca 2015

Na Niebiesko

Uff, ale upał...
...i jeszcze laptop parzy mnie w kolana ;) więc szybciutko wrzucam fotki kolejnych psiaków.
Tak się złożyło, że pieski chciały moje sympatyczne, blogowe koleżanki ;)
Pierwszego zamówiła Asia
Kolorki miały być wg mojego uznania, więc naszło mnie na kolor niebieski (ostatnio coś mnie ciągnie w kierunku tego koloru).



Tu w towarzystwie z niebieskim króliczkiem.


A dla Sandry, uszyłam szarego psiaka. Jest mi bardzo miło, bo zamówiła go z myślą o swoim chrześniaku. Zachęcam do zajrzenia na jej blog, zobaczcie jakie inne piękne rzeczy zamówiła i przygotowała na prezent z okazji chrztu. (tutaj)


 A taką tasiemkę wyczaiłam u nas w hurtowni, idealna jako metka do moich poduszek :)


Na koniec chcę jeszcze przypomnieć o moim candy, w którym wygrać można szarego króliczka.

http://koronkowyogrodek.blogspot.com/2015/06/candy-przygarnij-kroliczka.html

Serdecznie zapraszam ;)
Asia.

14 komentarzy:

  1. Psiaki są urocze,kolorki fajne dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziaki!!!!!! Piesek jest obłędny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i milusińskie , dzieciaki będą zachwycone , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze są Twoje prace, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. te upały żyć nie dają:( Piękne przytulaki, aż chce się przytulić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten niebieski jaki uroczy! :D wygląda trochę, jakby go porwało ufo :D

    dziękuję Ci kochana jeszcze raz za psiaka!
    P.S. - przy moim imieniu wkleiłaś zły link :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieskie ludziki są wśród nas ;P
      dzięki za info.. widzisz jaka ze mnie gapa :) ale już to poprawiłam ;)

      Usuń
  7. Jej, jakie słodkie:)) takie małe zadziory sądząc po uśmieszkach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te pieski :) Jestem pod wrażeniem staranności wykonania :)

    OdpowiedzUsuń