expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 7 lipca 2015

Logo Koronkowego Ogródka

Odkąd założyłam swój własny blog, ciągle myślałam o tym, żeby miał on swoje logo, czyli taki obrazkowy podpis, dzięki któremu będzie rozpoznawalny wśród innych blogów.
Coś mi tam świtało w głowie, jakieś takie nieokreślone wyobrażenie błądziło po zakamarkach mojego mózgu, ale przez dwa lata nie mogło się ukształtować... aż do teraz.
Chciałam, żeby w tym logo było zawarte to, czym się zajmuję, co jest w mojej twórczości popularne, o co ludzie zazwyczaj się dopytują i z czym zazwyczaj kojarzą Koronkowy Ogródek.
Dwa lata działalności wystarczyło, żeby wyciągnąć wnioski.
Sowa i Kot to pierwsze "dzieci" które narodziły się w K.O., więc siłą rzeczy musiały się znaleźć w logo.
Ponad tydzień temu dostałam wenę, nagłe olśnienie w którym zobaczyłam mój wymarzony znaczek. Szybko złapałam za ołówek i narysowałam wstępny szkic wg którego, już na komputerze, stworzyłam to właściwe logo.. a nawet dwa ;)

Jakby jakiś grafik komputerowy widział jak ja to zrobiłam, to by chyba boki zrywał ze śmiechu ;)
No ale ja jestem totalnym laikiem w tej kwestii, więc w sumie to jestem zadowolona z końcowego efektu.
 Ale to sami oceńcie.




Będę wdzięczna jeśli w komentarzu napiszecie, który się wam podoba najbardziej, pierwszy czy drugi.
Z góry dziękuję ;)

Ciągle przypominam o moim CANDY. Kto jest chętny przygarnąć Szaraczka, serdecznie zapraszam do zabawy ;)

http://koronkowyogrodek.blogspot.com/2015/06/candy-przygarnij-kroliczka.html

Pozdrawiam.
Asia.
 

22 komentarze:

  1. Sliczne logo. I pierwsze i drugie.
    A po szaraczka zgłos się i ja. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba pierwszy jest taki wyrazisty. Również myślałam o zrobieniu takiego swojego loga, ale nie wiem na razie jak mam się za niego zabrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam takie odczucia co do tego pierwszego ;) dzięki za opinie ;)

      Usuń
  3. Cudne to logo, bardzo fajnie przemyślane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie pierwszy. Przyciąga uwagę i ma swój charakter :) Na pewno zwróciłabym na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) właśnie o takie opinie mi chodzi :)

      Usuń
    2. Już niejednokrotnie oglądałam Twój pomysł na logo. Wciąż obstawiam numer jeden, mój mąż, który zagląda mi przez ramię, również. Ale tak sobie myślę... może to serce przydałoby się pokolorować na czerwono, aby pokazać, że Twoja pasja jest Twoją miłością? To tylko malutka sugestia, ale mogłabyś spróbować wstawić taką propozycję i czytelnicy na pewno wyraziliby swoje zdanie :)
      Taki czerwony akcent chyba przyciągałby wzrok :)

      Usuń
    3. dziękuję za podsunięcie pomysłu :) mam w planie zrobić logo w kolorze, więc spróbuję również z tym czerwonym serduszkiem, efekt może być rzeczywiście ekstra ;)

      Usuń
  5. mi bardzo podoba się pierwsze logo i jeśli mogę tylko coś zasugerować, to myślę, że warto zmienić nieco czcionkę lub/i położenie napisu, bo w tej chwili schodzi na dalszy plan

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuję za cenną uwagę ;) no właśnie, tak do końca, to te litery mi się nie podobają i na pewno jeszcze przejdą metamorfozę ;)
      pozdrawiam..

      Usuń
  6. Ha, świetne połączenie zwierzaków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko mi stwierdzić, które lepsze - w pierwszym bardzo mi się podoba ta czarna ramka, ale w drugim napis jest czytelniejszy... ale ogólnie pomysł miałaś super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie jestem w szoku, wszystko jest w nim zawarte :) dla mnie jakoś pierwszy bardziej przemawia może dlatego że jest bardziej wyrazisty, tak jak Twoje kolorowe szyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze bardziej mi się podoba, ten drugi nie przyciąga uwagi tak jak 1, który jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stanowczo pierwszy, pięknie go zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłaś sobie bardzo fajne logo :).

    Mi bardziej się podoba, to pierwsze. Dzięki tej czarnej ramce jest bardziej wyraziste :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udane obydwa ,ale rzeczywiście to pierwsze jest bardziej czytelne , pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń