expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 27 czerwca 2015

CANDY!!! Przygarnij Króliczka :)

Witam serdecznie wszystkich moich drogich obserwatorów, tych którzy są ze mną od dawna jak i tych których jakaś siła przyciągnęła w moje skromne progi całkiem niedawno. Witam serdecznie również tych, którzy zaglądnęli do mnie po raz pierwszy. Mam nadzieję, że spodoba się wam mój mały Koronkowy Ogródek i zechcecie pozostać w nim na dłużej ;)
A teraz do rzeczy.
W lutym minęło 2 lata od założenia mojego bloga, chciałam już wtedy zrobić Wam jakąś niespodziankę, jednak kompletny brak czasu, nie pozwolił mi na zrealizowanie mojego planu.
No ale, jak to wtedy napisałam: co się odwlecze to nie uciecze.
Zapraszam więc do mojej zabawy pt. Przygarnij Króliczka.
Do wygrania.. a jakże, nikt inny tylko tenże oto tytułowy Króliczek.


Szaraczek z czerwonym serduszkiem i białym figlarnym ogonkiem.



Zasady mojego rozdania:
1. Aby wziąć udział w zabawie pozostaw komentarz pod tym postem. W komentarzu napisz dlaczego chcesz przygarnąć króliczka (jestem ciekawa czy to dla was, czy dla dziecka, czy może z jakiegoś innego powodu ;) ).
2. Zabawa dla moich obserwatorów (czyt. fanów mojego bloga), więc dołącz mnie do swojego grona ;)
3. Będzie mi również bardzo miło, jeżeli osoby blogujące wstawią banerek na swojego bloga.
4. Zabawa trwa do 26 lipca, wyniki podam na następny dzień.
5. Króliczka wysyłam tylko na terytorium Polski.

To już chyba wszystko :)
Życzę miłej zabawy i szczęścia w losowaniu.

Na koniec jeszcze raz banerek, gdyby ktoś miał życzenie wstawić go na swojego bloga:


Pozdrawiam
Asia

31 komentarzy:

  1. Śliczny ten króliczek. Podziwiam Cię, że masz czas przy małych dzieciach na szycie, mi wczoraj po raz pierwszy od miesiąca udało się postawić kilka krzyżyków na kanwie:)
    Ja oczywiście przygarniam króliczka dla mojej małej Łucji:) już coraz więcej zauważa i reaguje na kolorowe zabawki myślę, że to czerwone serducho by również przyciągnęło jej wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie ze się piszę :)) jest taki słodki :) moja córka uwielbia takie Przytulanki, a ja jej ciągle szyję tylko koty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszki Minnie i Mickey dla Lilia uszyłaś
    I wielką radość jej tym sprawiłaś.
    Do dzisiaj jej pokój zdobią,
    Na każdym gościu ogromne wrażenie robią.
    Teraz przyjaciółka dzidziusia się spodziewa,
    a mama prezenty powoli już zbiera.
    Króliczek byłbym prezentem idealnym
    Dla chłopca czy dziewczynki wręcz wspaniałym.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne są te Twoje szyjątka! Króliczek bardzo mi się podoba. Chętnie przygarnęłabym go dla siebie. Uwielbiam mieć na kanapie takie śliczne poduszki. Po jednej stronie mam sowę od Ciebie, to po drugiej byłby króliczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przyłączę się do zabawy. Króliczek będzie dla mojego synka, na pewno znajdzie godne miejsce w jego pokoju ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są Twoje króliczki,takie oryginalne:) Do zabawy sie przyłącze a gdybym wygrała to podaruję go córci oczywiście.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przygarnę króliczka, jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamuniu, jaki słodziak! Oczywiście, że go chcę! :D
    Powiedziałabym wprost, że dla siebie, ale wkrótce na świecie pojawi się Mały Człowiek, więc powiedzmy, że to dla Niego/Niej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny króliczek, i moja córka się w nim zakocha :).
    Baner wisi na blogu...... o tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten króliczek jest przeuroczy i ma świetne kolorki :) zapisuję się :) bannerek wisi na pasku bocznym.
    Gdyby szczęście mi dopisało, króliczek powędrowałby do mojego chrześniaka, jako towarzysz Pana Pieska :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią przygarnę króliczka i podaruje go mojej chrześnicy aby towarzyszył jej w wakacyjnych spacerkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem , a o mały włos bym przegapiła , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. W szyciu dopiero raczkuję, a uwielbiam wszelkiego rodzaju szyjątka. Nie mam dzieci ani chrześniaków, więc tak egoistycznie napiszę, że króliczek zawitałby w mojej pracowni ;) Stałby sobie obok maszyny do szycia i motywował w dążeniu do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią wezmę udział :)
    Królik dla mojej chrześnicy byłby idealnym prezentem na jej zblizające się urodziny.
    Obserwuję jako Sylwia B. a baner na blogu:
    sart-world.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój mały Piotruś z otwartym serduszkiem przyjmie tego króliczka, a właściwie królicę. Już mamy nawet dla niej imię - Zytka. Już wyjaśniam. Sami mamy w domu małą królicę, którą Piotruś bardzo kocha od pierwszego dnia, gdy ją przygarnęliśmy. Gdy pokazałam mu na ekranie Twoje dzieło, od razu rozpoznał w niej naszą Zytę. Piotruś ma 16 miesięcy i z ogromną radością chciałby wziąć naszą królicę do łóżeczka i tulić, jak ulubioną maskotkę, jednak z wiadomych względów, jest to niemożliwe. Pluszowa Zytka byłaby idealnym towarzyszem wieczornych rytuałów.

    Twój blog już od dawna mam w ulubionych zakładkach, jednak oficjalnie polubiłam go poprzez swój blog cornusowo.blogspot.com jako Barbara K., tam też umieściłam baner, który wstawiłaś w poście.

    Pozdrawiamy serdecznie
    Basia i Piotruś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki fajniutki jest ten króliczek :).

    Króliczka chciałabym dla siebie. Leżałby sobie na poduszkach w sypialni :).
    Chyba, że wysępiłyby go ode mnie moje siostrzenice ale łatwo bym go nie oddała :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Króliczka chciałabym bardzo przygarnąć nie dla siebie, a dla dzieciaków z którymi pracuję. Byłby on cudownym rozśmieszaczem ii przytulaczem w pracowni, którą właśnie organizuję.
    Jest kolorowy i tryska pozytywną energią. Sprawdziłby się świetnie jako terapeuta i powiernik dziecięcych serduszek. :-)
    Pozdrawiamy serdecznie.
    Niebieska ekipa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Króliczka przygarnęłabym dla siebie ale znając życie ktoś może mi go "ukraść" ;) mam kilka takich kradzieji w otoczeniu ale będe Go bronić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Króliczka przygarnęłabym do siebie,ponieważ zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia. Byłby wspaniałą ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Króliczek jest przepiękny i bardzo dobrze by mu było w mojej sypialni, z pewnością by się zadomowił u mnie. Wyniki w moje imieniny więc kto wie... :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Patrząc na króliczka, od razu widzę nowego członka rodziny, który ma przyjść na świat na początku sierpnia i to jemu chciałabym go ofiarować :) Zapraszam także na moje candy http://cosiaki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dołączam do kolejki :-) Króliczek jest śliczny i gdyby trafił do mnie, to podarowałabym go nowemu członkowi naszej rodziny - pierwszemu dziecku mojej siostry, które ma przyjść na świat w listopadzie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się do króliczkowej zabawy. Gdyby króliczek zechciał przyjechać właśnie do mnie byłby przytulanka moje 7 wnuczki- najmilszej istotki na świecie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przeogromną przyjemnością pozostanę gościem Koronkowego Ogródka, ponieważ miejsce przypadło mi do gustu:) a króliczek jest tak piękny i sympatyczny, że nie sposób nie spróbować szczęścia w zabawie:) gdyby zechciał zawitać do naszego domku zostałby przyjacielem małej Jagódki, która aktualnie jest na etapie noszenia, przytulania, całowania i ukochiwania wszelkich zabawek materiałowych:)) i wiem, że sprawiłby jej wielką radość:)) pozdrawiam ciepło
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, i ja chętnie przygarnę to cudeńko. Cóż, mimo iż mam dwójkę już nie małych dzieci to jednak króliczka chciałabym dla siebie(ale ze mnie egoistka). kocham takie tworki a że szyc nie potrafię to tymbardziej ucieszyłaby mnie wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/
    Królik jest przesłodki , zagościłby w łóżeczku mojego synka , który ma przyjść na świat we wrześniu

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlaczego króliczek? Zawsze podobały mi się takie szyciowe gadżety!!! Cudo!!! http://uoliuoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią przygarnę tego uroczego pluszaka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdążyłam, a o mały włos znów bym przegapiła :). Oczywiście zapisuję się i czekam z niecierpliwością na losowanie :). Dlaczego to proste bo ma uroczą mordkę, ma fajny kolorek - bardzo lubię połączenie szarości i czerwieni, jest uroczy i będzie i tylko dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja króliczka chcę dla Synusia:) on uwielbia takie pluszaki:)
    A króliczek jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń