expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 5 maja 2015

Sówka Dla Małej Asi

Z rozpędu uszyłam kolejną poduchę.
Tym razem jest to sówka. Bardzo dziewczęca i bardzo wiosenna.
A jej właścicielką będzie malutka Asieńka, córeczka mojej kuzynki.



Jak widzicie, coś już u mnie ruszyło z poduchami, aczkolwiek teraz pogoda nie wpływa zbyt dobrze na to, aby siedzieć w domu przed maszyną do szycia. 
Teraz ciągnie mnie w stronę ogródka, kwiatów... no ale przy moich dwóch małych bąblach, raczej nie jestem w stanie tam nic zrobić. 
Na to też przyjdzie jeszcze czas :)



15 komentarzy:

  1. Już samo patrzenie na twoje sówki to ogromna radość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nawet nie wiesz jak miło jest mi to słyszeć :D takie komentarze dodają mi zapału do dalszej pracy ;)

      Usuń
  2. Sliczna sowka :)) To prawda jak jest piekna sloneczna pogoda ,to ciezko usiedziec w domu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wiosenna :) cieszę się, że powoli wracasz do blogosfery! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka wiosenna, z pewnością się spodoba:) Ja już mogę pozwolić sobie na wielkie prace ogrodowe, ale w sumie nie ma co się śpieszyc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajowa pastelowa, super :) Asiu jak jest pogoda idź do ogródka z dziećmi, po zimie to nam się wszystkim należy, tym bardziej że pogoda ciagle się zmienia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna! Uwielbiam Twoje sowy! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że do nas wracasz:) Sowa jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje poduchy w kotki, sówki... Już sobie wyobrażam, jak przyjemnie jest się do nich przytulić i wtulić... mmm... eh rozmarzyłam się :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń