expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 22 maja 2015

Różowa Kicia

Wpadłam z szyciem po uszy :)
Z pod igły mojej maszyny wychodzą jeden za drugim, co raz to nowe stworzonka.
Uszyłam kolejnego kota, ale tym razem jest to dziewczynka, słodko różowa z zielonymi łapkami i ogonkiem.
Mam nadzieję że Małej Jubilatce spodoba się nowy pupilek ;)



Ostatnia pogawędka z Lady Psinką, a potem do wora i pojechała daleko, daleko.. setki kilometrów stąd, do małej dziewczynki ;)


Jak widzicie ostro ruszyłam z pracą i bardzo mnie to cieszy, bo strasznie mi tego brakowało.
Dzieci dają mi już trochę więcej czasu, więc mogę spokojnie zaplanować sobie parę godzinek tygodniowo na szycie moich ulubionych podusiastych zwierzaków.
Będę was teraz regularnie zanudzać moimi tworami.

A na koniec chciałam Wam serdecznie podziękować za życzenia, które złożyliście mi pod ostatnim postem. Jest mi bardzo miło, że jest tyle osób , które tak dobrze mi życzą.
Jeszcze raz dziękuje i życzę miłego weekendu ;)
Asia.


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje poduchy, są idealne w 100% :) zarówno pod względem użytych materiałów, jak i staranności wykonania i ogólnego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za ekstra recenzję ;) fajnie że jest ktoś , kto to wszystko docenia :) buziaki ;)

      Usuń
  2. Śliczniusia, fajnie że wpadłaś w ferwor szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzisz, dzieci trochę odchowane i od razu więcej czasu na swoje sprawy:) Cieszę się, że znowu jesteś, podusia słodka i piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że tego czasu będzie co raz więcej ;)

      Usuń
  4. Słodka :) jak każdy kociak :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie koty uwielbiam ha ha , super kociak pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziak ten kocik, bardzo śliczny;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodki ten kot! Świetny! Uwielbiam Twoje poduchy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotek bardzo uroczy, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz jest tak słodki ze sama bym do takiego głowę przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodkie poduchy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutnie cudne te Twoje poduchy! Aż trudno się nie uśmiechać. :) Wszystkie dzieciaki będą zachwycone. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję serdecznie :) takie komentarze są bardzo budujące :)

      Usuń