expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 15 maja 2015

Piesek - Nowy Pupilek Koronkowego Ogródka

A raczej powinnam napisać "suczka", bo to dziewczynka :)
W każdym bądź razie, nowe stworzonko powstało w zastraszająco szybkim tempie, a to dlatego, że jak wpadnie mi do głowy jakiś pomysł, to ja po prostu muszę to natychmiast zrealizować.
Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad uszyciem psiaka, ale nie wiedziałam jak to zrobić i w ogóle jakby on miał wyglądać... aż  do wczoraj... bo nagle tak mnie olśniło, że od razu złapałam za kartkę, zrobiłam szybki projekt, potem szablony, tkaniny, żelazko, maszyna i... gotowe.
Tak więc, przedstawiam wam maleńką psinkę o słodkim wyrazie pyszczka.
Mam nadzieję że koty i sowy nie będą zazdrosne ;P






Rozsiadła się wygodnie na tarasie, ale nie na długo, bo choć jeszcze nie była skończona, to już znalazła nową właścicielkę :)
A Wam jak się podoba moje nowe "dziecko"?

17 komentarzy:

  1. Przeuroczy! Mi sie bardzo podoba :) ale jak wszystko co tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOO rety!!! ale cudo Ci wyszło :) Boska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam Twój entuzjazm ;D dzięki Aguś ;*

      Usuń
    2. Nie moja wina, że jak widzę te twoje "stworki" to myślę sobie: wow chcę to :) Zaczynam coraz bardziej zazdrościć Ci tego Twojego talentu :)

      Usuń
    3. cieszy mnie to ogromnie, że tak to widzisz :) takie komentarze jeszcze bardziej mnie nakręcają do szycia.. ;)

      Usuń
  3. Cudo!! Mój absolutny nr 1 :)
    Uszyjesz mi Psa? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ale mi to miło słyszeć :D właśnie się przymierzam żeby teraz uszyć pieska "chłopczyka" :)

      Usuń
  4. Cuuuuuuuuuudoooooooo!!! A jak tam "mój" kotek? Myślałaś coś o tym?? :P pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andziu jeżeli chodzi o uszycie kota, to poślij mi prywatną wiadomość na moją pocztę e-mail..

      Usuń
  5. Wspaniały projekt, a wykonanie jeszcze lepsze:) Super wszystko dobrałaś, obrożę, ogonek... Śliczna psinka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeslodka :)) Pieknie Ci ona wyszla :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) uroczy psiak :) miałaś wspaniały pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki!!!!! Przepiękna psinka!

    OdpowiedzUsuń