expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 28 maja 2015

Czerwony Motyl

Pogoda nas nie rozpieszcza. 
Zimno, ponuro, deszczowo... nawet kawa nie pomaga, no ale trzeba wziąć się w garść i żeby umilić sobie trochę życia wpadłam w moje pudło z tkaninami i właśnie realizuję większe zamówienie na kolorowe poduchy. Aż się weselej zrobiło :)
Ale o tym będzie w następnym wpisie.
Dzisiaj chcę wam pokazać uroczego motylka.
Pierwszy motyl od dłuższego czasu i to w takich kolorach, które bardzo energetyzują.
Poleci do małej dziewczynki, która ma się niedługo urodzić ;)





Ktoś tu wbił się w kadr :)
To Puśka, moja ciekawska kotka.. była bardzo zainteresowana tym wielkim owadem :)
A teraz już zmykam, bo kolejne poduszki same się nie uszyją.
;)


19 komentarzy:

  1. Poduszka jak zwykle świetna, ale dziś chcę pochwalić coś innego :) świetne zdjęcia :) urocza ta Twoja Puśka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za uznanie :) uwielbiam robić zdjęcia i chciałabym robić to jeszcze lepiej :)
      mam jeszcze jednego , takiego samego kota - matka Puśki, ale one się nienawidzą ;)

      Usuń
    2. No zobacz, nawet w kociej rodzinie nienawiść nie jest obca :D A Ty to idź już te poduszki szyć :D

      Usuń
  2. Ojej, jak ładnie w Twoim koronkowym ogródku:) Poducha piękna i Pusia cudowna! Pozwolę sobie obserwować Twój blog:) Zapraszam do mnie: www.mojepasjewjednymmiejscu.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi że Ci się podoba ;) zapraszam :)

      Usuń
  3. motylek bardzo uroczy, kotek również, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Motylek bardzo uroczy i energetyczny 😉 a kotka... Zazdroszczę :) tez musze sobie w końcu kota załatwić bo psów juz mam dość :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, nie dziwię się, że Puśka się zainteresowała - w końcu koty lubią owady ;)
    motylek piękny i faktycznie, bardzo energetyczny :) u mnie pogoda jest ok, trochę chłodno ale nie pada, a i słońce się pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylek jest cudowny, bardzo fajny wzór i kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna poducha! Na pewno ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, i te kolory no po prostu super :0 ) Asiu pokaż jakie zmiany są na tarasie bo cos tam widać że się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tylko muszę uszyć poduchy na meble i na pewno pokażę mój taras :)

      Usuń
  9. Piękny motylek, ile detali... ale przypatrzyłam się także Twojemu tarasowi:) No bo jak już widzę prawdziwą, wiklinową doniczkę i czerwone pelargonie, to już mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczny motyl !!!!
    U nas pogoda podobna......Trzeba sie naprawde sprezyc, zeby miec jakies natchnienie....
    Ja rowniez zasiadlam do maszyny i szyje serwety, biezniki i obrusy jak wariatka...Ale mam zamowienia, wiec trzeba dalej...Zmykam.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny motylek, miło się na niego patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny ! Kolorystycznie bardziej biedronka <3
    Kot na ostatnim zdjęciu wygląda majestatycznie !

    Pozdrawiam

    Zapraszam
    http://annaklops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudo! Wspaniały motyl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny motyl i tak pomyślałam, że jeszcze żadnego tej wiosny nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. FANTASTYCZNA poducha! Pomysł świetny, wykonanie jeszcze lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń