expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 22 kwietnia 2015

Chcę wrócić ale...

...nie wiem czy mi się uda.
Plany i chęci są, tylko czasu brak, lub jego zła organizacja, już sama nie wiem.
W każdym bądź razie, w całości oddałam się moim córeczkom, które chcą aby moja osoba cały czas była na wyciągnięcie ich małych rączek :)
No ale nie narzekam, bo wiedziałam z czym się wiąże macierzyństwo... już nie zwracam uwagi na moje podkrążone i niewyspane oczy ( kiedyś się w końcu wyśpię ;P ), a z bolącym kręgosłupem skierowałam się do fizykoterapeuty ( więc będzie dobrze :) ).
Przez dwa dni próbuję uszyć poduszkę kotka, dla mojego maleńkiego bratanka.
Udało mi się wyciąć wszystkie elementy (WOW!)
Teraz tylko pozostało mi to podkleić i pozszywać wszystko do kupy, mam nadzieję że się wyrobię do piątku ;)


A z kolejnych moich szyciowych planów, są poduchy na mój nowiusieńki komplet mebli tarasowych :D 
Po długim oczekiwaniu, i po długich poszukiwaniach w internecie, nareszcie pojawił się taki komplet o jakim zawsze marzyłam. A z nalazłam go miesiąc temu w promocyjnej gazetce z Jyska.
Teraz tylko myślę jaki kolor wybrać na siedziska.
Ale chyba będzie to błękit :)


Na zewnątrz co raz cieplej, więc już niedługo trzeba będzie zrobić otwarcie sezonu, na tarasowe posiadówy :)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko i dziękuję, że ciągle na mnie czekacie ;)
Asia.

24 komentarze:

  1. Tak to już jest jak dzieciaczki są małe :) To teraz mogę się na kawę wybierać ;) Całuski i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja myślę że kiedyś Ci się uda ;) zapraszam :)

      Usuń
  2. Jak dzieci beda starsze to iTy bedziesz miala troszke wiecej czasu dla siebie :) Trzymam kciuki ,aby udalo Ci sie skonczyc kotka :)) A komplet tarasowy Piekny :)) I zapewne jeszcze piekniej z tymi blekitami bedzie :)) Pozdrawiam i Slonka Zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieje że się ze wszystkim wyrobię.. zanim się sezon letni skończy xD

      Usuń
  3. Asiu kochana, tęsknię:)
    Ja cudnym tarasiku widzę niebieskie poduchy, może jakieś elementy marine:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jak to miło, że ktoś za mną tęskni :) mam nadzieję że uda mi sie powrócić i to z pełną parą nowych pomysłów :)
      siedziska będą niebieskie, ale poduchy myślałam zrobić w romantyczne niebiesko różowe kwiatuszki :) sie zobaczy.. ;)

      Usuń
  4. Powolutku wszystko się uda zorganizować :) matka Polka jednak potrafi uwierz mi :)) super komplecik na taras, już widzę tą stertę poduch :)) chociaż przy małych dzieciach to może nie jest dobry pomysł :)) Pozdrawiam i cieszę się że malutkimi kroczkami wracasz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak.. ja tez widzę tą stertę poduch porozrzucanych na wszystkie strony, przez moje szkraby, ha ha ha xD

      Usuń
  5. Kochana jak dzieciaki podrosną , to wtedy nie będzie Ci się chciało spać [ wiem , ma to ] wstaję o 6 rano ,pomimo ,ze mogła bym pospać nawet do 7 , ale oczy się same otwierają ha ha , meble super , a jak dojdą poduchy będzie wspaniale , kotka skończysz , przecież mamy mają siły dużo i wszystko potrafią , pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Dusiu ;) z tym spaniem to rzeczywiście jest prawda, jak możesz w końcu sobie pospać to ci się nie chce.. widzę to mojej mamie i teściowej , hi hi ;D

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za poduszkę i zazdroszczę altany w ciepłe dzionki przyjemnie posiedzieć przy robotkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) super się tak powygrzewać na słońcu..
      dzięki za kciuki ;)

      Usuń
  7. powodzenia z poduchą :)
    a mebelki tarasowe wyglądają super :) ja już się nie mogę doczekać majówki i pierwszego grilla :)
    a na Ciebie czekamy, czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, sezon tarasowy czas rozpocząć :):) Za mną już z miesiąc "chodzi" kiełbaska z grilla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a za mną chodzi kiełbaska z kija, upieczona nad ogniskiem :)

      Usuń
  9. Witaj :) ja mam dwóch chłopców - 2 i 3 lata :) i mogę powiedziec ze mam juz troszkę wiecej czasu, ale czasami tez słyszę tylko mama i mama.. Macierzyństwo jest super, fakt ze to duże poświęcenie ale nie wyobrażam sobie juz zycia bez nich. Dopiero teraz zrozumiałam ze moje życie miało jakas pustkę w sobie. Te moje poświęcenie wynagradza mi ich milosc, buziaczki, przytulanki, mizianki :) podusia będzie super, jak wszystko co do tej pory stworzylas:) a zestaw tarasowy rewelacja, bardzo mi sie podoba i blekit będzie pasował jak ulal :) pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje się pod tym co napisałaś :) to prawda, wszystkie nasze trudy wynagradza uśmiech i miłość naszych dzieci :) dziękuję za przemiły komentarz :) czyli ja za rok bedę mieć więcej luzu, bo wtedy moje córki będą mieć 2 i 3 latka :) pocieszające ha ha xD

      Usuń
    2. Hehe a no taka prawda niestety :) ale z każdym rokiem będzie lżej - tak przynajmniej pociesza mnie mój tata :) hehe

      Usuń
  10. Wszystko w swoim czasie, powoli wrócisz :) teraz zrobi się ciepło to zobaczysz dziewczynki z tarasu nie zejdą i będziesz miala więcej czasu dla siebie :)
    A meble tarasowe super jak i cały taras zresztą... uwielbiam drewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i nie zejdą z tarasu, ale równocześnie nie zejdą i ze mnie, ha ha ha xD ja im muszę we wszystkim towarzyszyć :)

      Usuń
  11. Mebelki śliczne. U mnie na tarasie królują mebelki z Ikei, trzymają się świetnie i jestem z nich zadowolona.
    Poduszeczka zapowiada się piękna. Pozdrawiam i zapraszam w wolnym czasie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z całego serca życzę Ci zdrówka i tego, abyś jednak kiedyś jeszcze do nas wróciła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń