expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 22 lutego 2015

Drugie Urodziny Koronowego Ogródka

Witajcie po długiej przerwie mojej nieobecności w blogowym świecie.
Na razie nie mogę wrócić do szycia moich ulubionych, kocich i sowich poduszek, bo zwyczajnie nie mam teraz na to czasu.
Moje dwie urocze córeczki, całkowicie pochłaniają mój czas i nie dają mi nawet odrobiny szansy, na uszycie czegokolwiek, tak więc ciągle odkładam mój powrót do Koronkowego Ogródka, no i oczywiście do Was, moje drogie, blogowe koleżanki. 
Mam nadzieję, że za niedługo, będę w stanie znowu na bieżąco śledzić Wasze wpisy ;)

Dzisiaj mijają dwa lata, kiedy to opublikowałam pierwszy post na moim blogu i muszę powiedzieć że nie spodziewałam się, że moje kolorowe poduchy zdobędą tak wielu fanów :)
Dziękuję Wam serdecznie, że jesteście ze mną, że wspieracie mnie dobrym słowem i że cierpliwie czekacie na mój powrót :)
Chciałam z tej okazji zorganizować urodzinowe candy, ale niestety nie miałam czasu żeby przygotować dla was niespodzianki.
Jednak co się odwlecze to nie uciecze.
Czekajcie cierpliwie ;)


źródło zdjęcia: link

Pozdrawiam cieplutko.
Asia

18 komentarzy:

  1. Asiu, ja się piszę nawet jeśli niespodzianką będzie to uścisk dłoni Prezesa :)) Czekam niecierpliwie na Twoje szyciowe cudeńka :) Wszystkiego najlepszego z okazji 2 latek blogowania :))uściski dla córeczek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji 2 rocznicy, powiem, że pięknej i jak niektórzy mówią to duży sukces utrzymać się tu tyle lat, ja jeszcze tego nie wiem, ale Ty już tak, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy cierpliwie. Gratulacje na druga rocznice.

    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam o Tobie ostatnio i czekałam na jakiś wpis! Fajnie, że się odezwałaś :) życzę, abyś znalazła trochę czasu na szycie i bloga w natłoku wszystkich spraw :)
    I kolejnych lat blogowania!
    Czekamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ale podejrzewam, że więcej czasu będę mieć dopiero wtedy jak Dziewczynki zaczną się razem bawić :)

      Usuń
  5. Gratuluję i czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  6. A kto Ty jesteś, bo zapomniałam :D A tak na poważnie to wracaj, bo strasznie smutno w tym blogowym świecie bez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam :) nie wiem kiedy mi się to uda, bo jak na razie to padam na pysk i marzę tylko o tym żeby w końcu przespać całą noc.. ;P

      Usuń
    2. Jeszcze tylko 18 lat i się wyśpisz :D a może nie :)

      Usuń
  7. Kochana, czekam cierpliwie i serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj po przerwie! Gratuluję rocznicy. Niech córcie zdrowo się chowają. Wracaj do nasz szybko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tych dwóch latek Asiu. Dużo zdrowia dla Twoich córeczek. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń