expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 6 października 2014

Weronika

Witam wszystkich serdecznie.
Dopiero teraz czuję się na tyle dobrze, żeby podzielić się z Wami moim malutkim szczęściem, które przyszło na świat 25 września.
Moja mała kruszynka, Weronika, musiała urodzić się poprzez cięcie cesarskie, bo siedziała sobie pupcią i w ogóle nie miała zamiaru się obrócić główką w dół... mój mały uparciuszek :)
Tydzień po porodzie był dla mnie bardzo ciężki, ale widok mojej zdrowej i kochanej córeczki, wynagradzał mi wszystkie trudy i bóle jakie musiałam znosić.
A oto i Ona, moja druga córeczka, Weronika :)


Pierwsza doba po zabiegu, to była męka...
Ale chociaż widok zza okna w szpitalu miałam przepiękny...
W trudnych chwilach miło jest popatrzeć na góry... to mnie uspokaja.


Przy okazji chciałam Wam serdecznie podziękować, za te wszystkie kciuki i miłe słowa , które pozostawiliście pod moim ostatnim postem.
To dodaje człowiekowi siły.. dziękuję ;)

No i muszę z przykrością zakomunikować, że teraz, w Koronkowym Ogródku będzie mnie bardzo mało.
Dzieci już mnie pochłonęły w całości i z cudem znalazłam czas, żeby napisać ten post, a co dopiero, żeby coś szyć. Trochę czasu musi minąć, wszystko się musi poukładać, wtedy wrócę... ;)
Pozdrawiam was wszystkich serdecznie :)
Asia.

19 komentarzy:

  1. Gratulacje!!!!
    Cieszcie się sobą, my poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna Weronika :) Gratulacje po raz trzeci. Wiadomo operacja, to operacja i trzeba trochę czasu aby dojść do siebie. Całuski dla wszystkich dziewczyn i gratulacje dla taty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna córeczka :) niedawno też przez to przechodziłam :) ogromnie gratuluję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczniutka! Gratulacje! Trzymajcie się zdrowo - WSZYSCY!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!! Przepiękna córeczka!!! Zdrówka dla Was wszystkich i dużo, dużo spokoju!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuudna Kruszynka :))) Serdecznie Gratuluje Ci Kochana Slicznej corci :)))
    Wracaj do zdrowia i ciesz sie chwilami ze swoimi pociechami ,a na bloga pozniej znajdzie sie czas :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności :* gratuluje Kochani :) poczekam cierpliwie aż wszystko Ci się poukłada choć niecierpliwie będę wypatrywać prac które z sercem tworzysz :) ps.a wiesz?moja druga córka tez urodziła się 25 września :D tyle ze 5 lat wstecz...i ma charakterek ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromne gratulacje! Dużo zdrówka dla Ciebie i cudownej Weroniki! :))
    Przepiękne maleństwo :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Asiu, z calego serca zycze wam wszystkim zdrowia i tobie duzo sil. Corcia slodka.
    Nie martw sie o bloga. Bedziemy czekac !!!!
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ważne ,że Jesteście w domu i zdrowe , ile będziesz to tyle , ale pokazuj się co jakiś czas , musisz mieć czas i dla siebie - warto zawalczyć o swoje pięć minut pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, śliczna malutka, teraz odpoczynku i dużo zdrowia dla Was obu

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje kochana! Zdrówka dla mamusi i córci! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Trzymajcie się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dobrze że już jesteście :) zdrowe i szczęśliwe :) Córcia śliczna, zresztą obie są śliczne pewnie po mamusi :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu, serdecznie gratuluję Córci, którą witam serdecznie. Może znajdziesz chwilę na candy u mnie?
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna córcia! Serdecznie Ci gratuluję! Ciesze się, że obie jesteście całe i zdrowe! Życzę Ci wszystkiego najlepszego. Niech sie dobrze Pociecha chowa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Dużo zdrówka, trzymajcie się ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam moją imienniczkę ^^
    Gratuluję i życzę szczęścia! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Asiu serdecznie gratuluję :) Bardzo pięny macie początek Roku :)! Trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń