expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 19 września 2014

Niespodzianki

Wpadam na chwilkę, bo muszę się koniecznie pochwalić moim szczęśliwym losem.
W tym tygodniu, listonosz aż dwa razy zapukał do mych drzwi i przyniósł mi dwie przesyłki, w których znalazłam przepiękne rzeczy wykonane przez bardzo uzdolnione kobietki.
Może zacznę od dzisiejszej niespodzianki, bo w ogóle nie wiedziałam co jest w środku.
Po odpakowaniu przesyłki szczęka mi opadła, bo zupełnie się tego nie spodziewałam, a jest to coś tak pięknego i wyjątkowego, że buzia do tej pory mi się uśmiecha :)
A sprawczynią mojego zachwytu jest Ewa z Miętowego Stolika.
Już jakiś czas temu pisałam o niej (tutaj), o tym jak się poznałyśmy i jak namówiłam ją żeby założyła własny blog.
Na ile mogłam na tyle jej pomogłam i nie uważam żebym zrobiła coś wyjątkowego, po prostu to była z mojej strony taka serdeczna i bezinteresowna pomoc, przy zakładaniu bloga.
Jednak Ewa chciała wyrazić swoją wdzięczność i zrobiła mi taką niespodziankę, która swoją wartością przebija wszystko.
A o czym mowa? A o naszym zdjęciu z nad morza, które w przepiękny sposób ozdobiła i oprawiła w ramkę w stylu shabby chic.



Ewciu, serdecznie Ci dziękuję :)
Mam teraz przepiękną ozdobę i pamiątkę z nad morza, o której wcześniej mogłam tylko pomarzyć ;)
Pozostaję w ciągłym zachwycie...

No, ale to nie koniec prezentów...
W poniedziałek doszła do mnie paczuszka od Agnieszki, bardzo znanej osóbki, która prowadzi blog Agea - Happiness
Wzięłam udział w jej urodzinowym candy i ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu udało mi się wygrać! :D
Ja to mam szczęście :)
A co wygrałam?
Przeliczną kosmetyczkę, która w tej chwili już jest zapełniona moimi dokumentami, potrzebnymi do szpitala i uroczy woreczek.




Agnieszko, serdecznie dziękuję za tak wspaniały prezent ;)

Podsumowując, warto prowadzić bloga.
Dzięki niemu, poznałam wspaniałe, kreatywne i uzdolnione osoby, które ciągle motywują mnie do pracy, wspierają i sprawiają, że odzyskuję wiarę we własne zdolności.
A to , że od czasu do czasu uda mi się coś wygrać, albo zostanę przez kogoś obdarowana, tak po prostu, lub wymienię się z kimś na prace rękodzielnicze, traktuję jak trofea.
Te przedmioty mają dla mnie wyjątkową wartość, bo zostały stworzone Waszymi rękoma i poświęciłyście na to swój jakże cenny czas.
Doceniam to ogromnie ;)

Dzisiaj termin porodu i jak na razie cisza...
Trzymajcie za nas mocno kciuki ;*
Pozdrawiam, Asia.

18 komentarzy:

  1. Pewnie, że trzymam. Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aguś ;* trzymaj trzymaj i to mocno ;)

      Usuń
  2. no Kochana :) zazdrość mnie zbiera :):) gratuluję wygranej raz jeszcze no i to zdjecie...boooskie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktoś kiedyś powiedział, że się pod szczęśliwą gwiazdą urodziłam :)
      tak, zdjęcie jest cudowne :)

      Usuń
  3. Asia trzymam kciuki. Z pewnością wszystko będzie dobrze :)
    Prezenty super.
    Buziaki KOBIETKI :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty, widać w nich tyle serca... coś wspaniałego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak, widać że dziewczyny kochają robić to co robią :)

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o ramkę ze zdjęciem, to gratuluję autorce pomysłu - świetny prezent :)
    a Tobie kochana powodzenia, 3mam kciuki! ;) czekamy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) na pewno dam znać jak już będzie po wszystkim ;)

      Usuń
  6. trzymam kciuki a rzeczy bajeczne dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe prezenty, szczęśliwego rozwiązania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki mocno i życzę Tobie i maleństwu, aby wszystko się udało. Trzymaj się!
    A zdjęcie jest wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie i oprawa przepiękne, a komlpecik - boski!
    Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty sliczne.
    Mam nadzieje ze u ciebie wszystko w porzadku. Trzymam za was kciuki i zycze wszystkiego dobrego.
    Gai

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prezenty! Ale to zdjecie - zakochalam sie, sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny Blog :) miło się czyta :) Obserwuje bo warto ;)
    w wolnej chwili wpadnij do mnie :) Zapraszam :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń