expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 1 sierpnia 2014

Koronkowe Pele Mele

Wczoraj coś mnie natchnęło i zrobiłam sobie kolejną tablicę pele mele.
Moją pierwszą tablicę, możecie zobaczyć sobie tutaj, wisi na ścianie w mojej kuchni i muszę Wam powiedzieć, że bardzo mi się przydaje.
Obwieszona jest karteczkami z przepisami, które na szybko spisałam z internetu, a których jeszcze nie zdążyłam wpisać w mój przepiśnik. Albo wkładam w nią kartki, które przychodzą do mnie na święta, dzięki czemu ciągle mam je na oku i cały czas przypominają mi o ludziach, którzy o mnie pamiętają i życzą wszystkiego co najlepsze.
Co ciekawe, najwięcej kartek dostałam od blogowych koleżanek ;)
No ale tym razem, do zrobienia kolejnej tablicy Pele Mele, zmotywowały mnie piętrzące się wokół komputera , różnego rodzaju karteluszki. Wizytówki, rachunki do zapłacenia i inne papierzyska zaczęły mnie denerwować, bo pomału zaczęły tworzyć chaos na naszym biurku... inaczej mówiąc bałagan.
Lubię robić Pele Mele, bo robi się je szybko,  można przy nich puścić wodze fantazji, no i wystarczy niewielka ilość materiału, jakie akurat mamy do dyspozycji pod ręką.
A oto co powstało z kawałka tektury, cienkiej pianki, kawałka tkaniny, koronki i białej "gumki do majtek" ;)


Moje blogowe centrum dowodzenia :)


Mój ulubiony kubeczek, postawiony na podkładce zrobionej przez Anię z bloga "I wyszło szydło z worka" :)
Teraz świetnie do siebie pasują, koronkowa tablica i koronkowa podkładeczka.



Nie ma to jak motto, którym mogę wytłumaczyć moją dzisiejszą niechęć i niemoc do porządków ;D

Jak pisałam wcześniej, bardzo lubię robić te tablice i na pewno jeszcze jakąś zrobię, bo to bardzo praktyczna i dekoracyjna rzecz w domu.
Zachęcam, musicie sobie taką zrobić... frajda podczas tworzenia i frajda podczas użytkowania ;)

13 komentarzy:

  1. pele mele jeszcze nie mam ale gumkę do majtek i mietowy kubek taak ;) śliczne ci to wyszło....koronkowe a jakże!!nazwa zobowiązuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha xD zawsze coś ;P a dziękuję ;)
      no tak, już dawno nie wykorzystywałam koronki w swoich pracach :)

      Usuń
  2. Już kiedyś o tym myślałam, może się skuszę? Bo Twoja wygląda tak elegancko, świetne te szarości!

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, wygląda super i do tego funkcjonalna :D ciekawie wyglądają te gumki xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, bardzo delikatna tablica. Idealnie pasuje i z pewnością cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł;) Chętnie skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna tablica uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka tablica to fajna rzecz.Muszę pomyśleć nad czyms podobnym

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała tablica:)
    Chodzi mi taka po głowie od jakiegoś czasu, ale jakoś nie mogą się za nią zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. superowy pomysł :)) i jeszcze ładnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń