expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 10 sierpnia 2014

Angry Bird Bomba i Myszka Minnie

Lubię spełniać czyjeś marzenia, szczególnie kiedy to są dziecięce marzenia.
Kiedyś dzieci mojej siostry poprosiły mnie o uszycie pewnych poduszek. 
Już wcześniej dostały ode mnie kotka, sówkę i czerwonego wściekłego ptaka, ale mała Terenia jest fanką Myszki Minnie, a mały Emilian chciał mieć swojego Angry Bird Bomb.. no bo czerwony należy do jego starszego brata Jacka.
Tak więc ciotka po raz kolejny zakasała rękawy i korzystając z odrobiny wolnego czasu i tego , że już trochę lepiej się czuję, uszyłam dla nich te wymarzone poduszeczki.
Tym bardziej , ze teraz nadarzyła się okazja, żeby im je podarować, bo w piątek Tenia miała urodziny, a Emiś imieniny :)
Tak do końca nie jestem zadowolona z tego bombowego ptaka, no ale bardzo szybko go szyłam, bo czas mnie naglił, więc widzę pewne nieprzemyślane niedociągnięcia , które na pewno poprawię, gdy tylko nadarzy się okazja do uszycia kolejnej sztuki.
Myszkę Minnie już znacie, bo już kilka takich uszyłam (tutaj). Ale teraz zrobiłam jej zielone tło, które będzie bardziej pasowało do pokoiku dziewczynek.
I tak, pomału powstaje moja mała kolekcja poduch Andry Bird :)
Dopiero dzisiaj idziemy do dzieciaków złożyć im życzenia i prezenty , więc zobaczymy, czy ciotka podołała wyzwaniu i zrobiła wszystko tak jak należy ;P


13 komentarzy:

  1. Fajne jak zawsze, ale sowy i kotki są nie do pobicia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszy mnie to bardzo :) dzięki Aguś ;)

      Usuń
  2. Myszka Miki kolejny raz kradnie moje serducho :) ale bomba :)super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne. Dzieciom z pewnością się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne poduchy, nie ma co narzekać na niedociągnięcia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombowe! Jak zwykle pomysłowe i pięknie wykonane, masz swój styl!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne!! Obdarowani na pewno zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduchy super! Dzieciaki na pewno zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne naprawde wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bomba!!! Myszka Minnie jest wspaniała! Cuda szyjesz prawdziwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń