expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 14 lipca 2014

Torebka Sowa

Torebkę uszyłam parę miesięcy temu , ale nie pokazywałam jej, bo nie jestem z niej zadowolona. Okazała się niewypałem, więc trochę się jej wstydzę.
Miała być dla małej dziewczynki, a wyszła jak dla dorosłej osoby.
No cóż, każdy popełnia błędy... więc pochwalę się i moim błędem, żeby nie było, że uważam się, za nie wiadomo jak dobrą krawcową ;P





Podsumowując: człowiek uczy się całe życie... tylko szkoda, że w większości przypadków, jest to nauka na błędach.

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. napisz: "Aśka , zacznij myśleć przy robocie!" xD ha ha ha

      Usuń
  2. Urocza, urocza, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się baaaardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz może ją nosić jakaś "duża dziewczynka". Z pewnością znajdzie się na nią amatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem tak...gdybys nie nadmieniła o niezadowoleniu wcale by mi to na myśl nie przyszło :P torebka świetna!! i jeśli tylko zechcesz kiedyś ode mnie kuferki dla córek to ja dla moich zamówię torebkę ;) moze jakaś wymianka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama w sobie to ona nie jest zła :) zrobiłam tylko nie ten wymiar co trzeba, więc stąd moja frustracja bo ja to bym chciała żeby mi wszystko wychodziło tak jak trzeba ;P
      a co do wymianki to bardzo chętnie, bo ja MUSZĘ mieć Twoje kuferki :D ale nie w tej chwili.. teraz nie mam kompletnie sił na nic.. ciąża wyciąga ze mnie całą energię do tworzenia, ale jak już będzie po wszystkim, to się z Tobą skontaktuję ;)

      Usuń
  6. mi ttorebka bardzo się podoba, jest słodka

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieki temu sama możesz maszerowac przez miasto z hiper zakręconą torebką a tak poważnie to jak załozysz ją jako torbę wózkową będzie super bo i dla dzidzi i o odpowiedniej pojemnosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta torebka ma już swojego właściciela :) ale kurcze, nie pomyślałam, że można jej użyć jako torby do wózka dziecięcego :D jesteś genialna! dzięki za podrzucenie tak swietnego pomysłu ;)

      Usuń
  8. Torba wyszła świetna! Co prawda rozmiar rzeczywiście nie ten, ale każdy popełnia błędy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka prześliczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna! Wspaniała!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba żartujesz, jaki niewypał? Jest cudna, ja na pewno bym się takiej nie powstydziła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla małej dziewczynki może i zbyt duża , ale samo uszycie jest świetne , więc nie narzekaj, pozdrawiam Dusia [ dla mamy jako podręczna torba- pieluszki, kremiki itp] na pewno by pasowała

    OdpowiedzUsuń