expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 1 lipca 2014

Obrazki Z Nad Morza

Jakiś czas mnie nie było na blogu, a to wszystko z powodu wyjazdu nad nasze polskie morze. To była pierwsza, tak daleka podróż z naszą małą Kruszyną.
Listę potrzebnych rzeczy do zabrania, zrobiłam już dwa tygodnie przed wyjazdem, potem już tylko pakowanko i stres czy Karolcia wytrzyma tak wiele godzin jazdy w samochodzie.
No ale, dzielne moje dziecię zniosło wszystkie niewygody nocnej podróży i na miejscu była już tylko sama radość, gdy zobaczyła pierwszy raz morze i tak wielką ilość piasku.
Zapraszam do foto galerii z naszych wędrówek po wybrzeżu ;)

Morze nasze morze :) nie jest ciepłe, ale jest piękne...
uwielbiam je :)




Rejs statkiem zaliczony :)



Dziki Zachód w Zieleniewie... 
bez tego nie mogło się obejść, ze względu na te wszystkie zwierzęta,
które moja Karolcia uwielbia :)







Ozdobne uwieńczenie daszku na kościele w Mrzeżynie.

Piękny ogród właścicielki domu gościnnego Małgosia,
w którym byliśmy zakwaterowani...
po prostu cudnie :)


Było cudownie, odpoczęliśmy i już tęsknimy za kolejną wyprawą, która nastąpi nie wcześniej jak za dwa lata... bo teraz pora zakasać rękawy i pomału zacząć przygotowywać miejsce, dla mojej kolejnej córeczki, która już niebawem przyjdzie na świat ;) 




16 komentarzy:

  1. Piekna fotorelacja :):) Cuudne zdjecia :) I Suuper ,ze Twoja malutka i zapewne Ty z brzuszkiem dzielnie znioslyscie podroz :) My ostatni raz bylismy nad morzem hmm jakies trzy lata temu ,w tym roku powtorka :) Nasza Emilie miala wtedy jakies 3 tygodnie :) Teraz sobie niunia pobiega i pobawi sie w piasku :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Trzymam kciuki za pojawienie sie Twojej drugiej corci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiałam się trochę tej podróży, ale jak widać jesteśmy chyba do tego stworzone :D
      dziękuję serdecznie i pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. na widok zdjęć sama się buzia uśmiecha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pewnie nie jedna z Was, kojarzy te miejsca ;)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia :) fajnie, że odpoczęliście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) oj tak, było to nam potrzebne :)

      Usuń
  4. pierwsze zdjęcie wygląda jak pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia;)
    Ja już nawet nie pamiętam kiedy byłam nad morzem. Mam taką cichą nadzieję, że też uda mi się wybrać przed narodzinami naszej kolejnej Kruszynki.
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia. Na pierwszym zdjęciu jesteś Ty z Karolinką? Wyglądacie, jak z jakiegoś romantycznego filmu. Super, że wypoczęliście. Uściski i zapraszam Cię na moje Candy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to my ;) nie ma to jak photoshop xD dziękuję i już do Ciebie zaglądam ;)

      Usuń
  7. Fantastyczna foto relacja. Zdjęcia cudowne. Fajnie, ze odpoczelyscie. Ja jeszcze niecierpliwie czekam na wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie byłam nad naszym morzem, piękne zdjęcia, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przesadzaj z tą Kruszyną, to już duża panienka:) Mój synek miał 7 m-cy, kiedy zabraliśmy go na pierwsze wakacje, więc może pojedziecie jeszcze w przyszłym roku:) I tego Wam życzę, bo widać, że wakacje były bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem.. jednak wolę jak dziecko już samo chodzi, puścisz szkraba na plaży to samo sobie już drepta bez zbędnej asekuracji :) no a wyjazd był bardzo udany ;)

      Usuń
  10. Przepiękne zdjęcia, no i jak tu nie kochać polskiego morza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjecia i zazdroszczę tego morza

    OdpowiedzUsuń