expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 3 czerwca 2014

Sowiasty Worek

Jakiś czas temu, pewna urocza i sympatyczna dziewczynka obchodziła swoje piąte urodziny, pewnie nie jedna z Was, wie o kogo chodzi, a kto nie wie to już piszę... Patrycja, córeczka naszej blogowej koleżanki Agnieszki z blogu "Super Dzieciaczki".
Niestety impreza Pati pokryła się z imprezą roczkową mojej córeczki, więc nie byłam w stanie przygotować na czas niespodzianki dla niej... przesyłka doszła już po jej urodzinach.
Nie wiedziałam co zrobić małej Pati, ale Agnieszka pomogła mi, podsuwając pomysł na worek na kapcie do przedszkola.
Od razu wiedziałam jak on będzie wyglądał.
Pastelowe kolorki, troszkę koroneczki, no i oczywiście aplikacja uroczej sówki, bez tego nie mogło się obejść ;)
Mam nadzieję, że prezent przypadł do gustu Patrycji.





 

19 komentarzy:

  1. Pewnie, że się spodobał i teraz służy bardziej jako torebka na książeczki, ale w swoim czasie będzie workiem na kapcie. Tylko się obawiam czy nikt czsami nie zechce nam zwinąć takiego boskiego worka :D Spisałaś się ciotka na medal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) duma mnie rozpiera za ten medal ;P fajnie , że się worek spodobał, a jak go ktoś zwinie, to lepiej żeby na ulicę nie wychodził, bo drugiego takiego samego nie ma na tym świecie, więc złodziej będzie od razu namierzony ;)

      Usuń
    2. :D i niech tak pozostanie.

      Usuń
  2. Cudny worek, coś fantastycznego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia jak zawsze cudo stworzyłaś :) Piękny worek i cudne kolory :)
    Buźki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny !!! :) Mnie tez juz czeka szycie worka dla mojej niuni do przedszkola :) Piekny jest Twoj worek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny worek, Już sobie wyobrażam tą radość Patrycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. woreczek to dzieło sztuki, piękny:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Worek na kapciuszki jest boski :) Uwielbiam pastelowe kolory no i ta sówka też super :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za pytanie, musiał się spodobać, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny woreczek!
    Bardzo sympatyczna sówka!
    Myślę, że z powodzeniem mogłaby wziąć udział w Szufladowym wyzwaniu "Zainspiruj nas! - Szyjemy", http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/05/zainspiruj-nas-szyjemy.html.
    Zapraszam :).

    OdpowiedzUsuń
  10. ---------/ *SERDECZNIE!
    ------------- ///***WITAM
    ----------( | (.) (.)DZIEŃ!
    -------o00o--(_)--o00o DOBRY!
    ♥♥¸.•*´•♥*♥•`*•.¸♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny woreczek w radosnych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Toż to worek nad worki. Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super! Ta sowa jest przepiękna! Woreczek jest boski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń