expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 29 maja 2014

Konik Różowo-Szary

Ostatnio nie miałam czasu na nic, stąd moja mała obecność na blogu,
no ale wróciłam i to z wielką ochotą na szycie, z czego bardzo się cieszę :)
W ciągu tych paru dni uszyłam dosyć sporo pierdółek, które systematycznie będę Wam pokazywać...
 na pierwszy ogień idzie Konik.
Pierwszy raz szyłam małego konika, wzór ściągnęłam z netu ( wystarczy wpisać w google: konik szablon), oczywiście maskotka ta była uszyta z myślą o mojej córeczce, bo już dawno nic jej nie zrobiłam... aż mi głupio ;P


 A tu już zabawa na całego :) i ciągle słyszę tylko ihaha :)
A dla zainteresowanych jak zrobić taką grzywę, zrobiłam mały tutorialik.
Na taśmę klejącą, przyczepiamy nitkę włóczki...
... przykładamy kawałek papieru i przeszywamy przez środek.
 
Potem trzeba tylko usunąć taśmę i papier (bez problemu to schodzi), następnie składamy nitki wzdłuż przeszycia i doszywamy do konika... proste, nie? :)
Ja te pętelki przecięłam, ale można je zostawić, też to fajnie wygląda.
 
 

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. myślałam, że wyjdzie większy, chyba będę musiała powiększyć wykrój :)
      dzięki ;)

      Usuń
  2. Sliczny konik :):) I dziekuje za tutka ,bede o nim pamietac :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no taki mi pomysł przyszedł do głowy, więc z chęcią chciałam się tym z Wami podzielić ;) fajnie jak się komuś to przyda :)

      Usuń
  3. Świetny prezent dla Córci, niedługo to jej będziesz musiała szyć wszystkie koniki Pony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to już wyższa szkoła jazdy :) będę się chyba musiała już uczyć malować te piękne oczyska :D

      Usuń
  4. uroczy :) uwielbiam te Twoje twory w kropki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny konik i opis wykonania grzywy, też bardzo fajny :) Chyba nie wpadłabym na taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet szybko mi to przyszło do głowy :) sama się sobie dziwię xD

      Usuń
  6. Fantastyczny Konik, widać że córcia od razu go pokochała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, pokochała i rzuciła do kąta z innymi zabawkami xD ha ha ha

      Usuń
  7. O, jak fajnie, że jesteś, tęskniłam:)
    Koniś śliczniutki, mam trochę inny wykrój i ciągle nie mogę się za niego zabrać:)
    Dzięki za tutka, chyba skorzystam. Pozdrawiam sedecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki Agatko :) fajnie jak moja porada Ci się przyda ;) w sumie to nic takiego, a ułatwi i przyspieszy pracę ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest booski :) i ten tutorialik bardzo pomocny !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie dzięki za grzywkowy tutorial, przyda się nie tylko dla konika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Konik jest fantastyczny! Moja Maja ostatnio jest wielką fanką koników i też ciągle słyszę Ihaa! :D

    OdpowiedzUsuń