expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 29 kwietnia 2014

Miłe Niespodzianki

Jak wiecie, niedawno moja Karolcia skończyła pierwszy rok swojego życia, z tej okazji otrzymałyśmy przesympatyczne prezenty od blogowych koleżanek.
Pierwsza z nich to przeuroczy ślimaczek i serduszko wykonane przez bardzo zdolną osóbkę, a jest nią Agatka, czyli Mała Sowa z blogu Kącik Małej Sowy.
Jak dostałam przesyłkę w swoje ręce, to oczywiście od razu nie dałam jej mojej córce, bo pierwsze sama musiałam się napatrzeć na te cuda jakie zrobiła specjalnie dla nas, tak po prostu, bezinteresownie :)
Serdecznie dziękujemy Agatko, nawet nie wiesz ile radości nam sprawiłaś.



A ja , w ramach podziękowania i wiedząc, że Agatka ma małego Krzysia, uszyłam dla Niego maskotkę Kota Groszka , ale trochę go zmodyfikowałam, bo zamiast malowanych łapek i ogonka dostał "prawdziwe" kończyny. No i jeszcze kokardkę, bo to akurat na święta Wielkanocne miała przesyłka dojść, więc kociak musiał nabrać odrobinę elegancji.



A kolejną niespodzianką, była przesyłka od Agnieszki z blogu Super Dzieciaczki, w której znalazłyśmy książeczkę i baloniki.
Moja Karolcia uwielbia oglądać i "czytać"(po swojemu) różne bajeczki bądź foldery w których są zdjęcia dzidziusiów, więc codziennie, przy śniadaniu, wertuje strony tej książeczki, a ja przynajmniej mogę niepostrzeżenie ładować w nią kolejne łyżeczki kaszki, aż do pustego dna miseczki ;)


Przy okazji muszę Wam wyznać, że już co raz mniej będzie w Koronkowym Ogródku poduszek i innych szytych cudaków.
Moja Karolcia jest na takim etapie rozwoju, że ja nie mam czasu na porządne porządki w domu, a więc tym bardziej i na szycie nie jestem w stanie wygenerować choćby odrobiny czasu.
Córcia już sama chodzi i może wejść w każdy kąt domu, więc oczy matki muszą być dookoła głowy, no a wieczorem to ja już padam na pysk, więc nocne ślęczenie przy maszynie, zupełnie odpada.
Jednak ostatnio coś uszyłam, ale nie była to żadna poduszka.
Brzuch zaczyna być co raz większy i moje ubrania zaczynają się kurczyć, ciuchy w sklepach są okropnie drogie, więc nie ma to jak spódniczka własnej produkcji :)
Ale o tym będzie w następnym poście ;)
 

 

18 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Karolinka się ucieszyła, a my dziękujemy za Groszka! Już czekam z niecierpliwością na Twoje nowe dzieło. Mam nadzieję, że nam nie znikniesz, ale rozumiem, jak Ci teraz ciężko. Pozdrawiam i przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie zniknę, bo bym bardzo tęskniła za Wami :) jak na razie nie bedę miała czasu na twórcze dzieła (można po za jednym, który chodzi mi po głowie i muszę go uszyć pewnemu chłopczykowi), ale raczej wrócę do tego co mnie szkoła nauczyła, czyli ciuchy :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że książeczka się podoba :) Ale Agata piękne prezenty Wam przysłała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mieć serduszka czy innego tworu od Agatki to grzech :) a książeczka codziennie jest męczona przez Karolcię, dobrze że jest zrobiona z bardzo grubego kartonu, więc jej nie potarga, bo ona lubi zaglądać pod te rozkładane postacie :)

      Usuń
  3. Fajne masz koleżanki. Szyciem się nie przejmuj, wiadomo, że dom, Twoje zdrowie oraz zdrowie maluszka są ważniejsze. Moc uścisków dla Ciebie i Twoich Maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam bardzo fajne koleżanki :) takie cuda mi robią :) a od Ciebie jaką śliczną czapeczkę dostałyśmy ;* co chwilę jakaś niespodzianka ;) dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Śliczne prezenty;)
    U nas chyba ten sam etap rozwoju;) Filip jest wszędzie, a ja nie mam chwilki na swoje hobby;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musimy to przeżyć ;) jak dzieci bedą większe to mam nadzieję, że beda nam wtedy pomagać :)

      Usuń
  5. Ale cudowności!!! Prześliczne prezenty. Ślimak jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to prawda, ślimaki w wykonaniu Agatki są przepiękne i wyjątkowe :)

      Usuń
  6. ależ cudowne pluszaki <3

    jestem bardzo ciekawa tej spódnicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sesja zdjęciowa już zrobiona :) więc niebawem się nią pochwalę ;)

      Usuń
  7. Piękne niespodzianki sobie przygotowałyście :)
    Ujęcie Twojego kotka w tej pozie z tym zabawnym tyłeczkiem - Super ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak seksi tyłeczek Kociaka xD ha ha ha

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. ale Mijaki pobijają wszystko :) są najpiękniejszymi ślimakami na świecie :)

      Usuń