expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 1 kwietnia 2014

Kropiaste Kociaki

Post z serii "nadrabiam zaległości", bo poduchy powstały już jakiś czas temu.
Kociczka miała mieć dodatki czerwone, więc zestawiłam je z szarym materiałem w kropki.
A Kocurek powstał na specjalne życzenie, kolorki zostały mi już od góry narzucone z czego się ucieszyłam, bo lubię takie konkretne zamówienia :)





A teraz pora na zagadkę... co to jest???


Tak.. to kot, nie jakiś tam biały papierek, który przywiał wiatr. 
Na początku myślałam, że to jakiś śmieć, więc szybko pobiegłam po aparat, żeby to coś zzumować ;P
Nie ma to jak wygrzewać się w promieniach słońca, na czubku żywotnika :)






17 komentarzy:

  1. Poduszki super, ale ten kot wygrzewający się to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje poduchy jak zwykle wywołują uśmiech na mojej twarzy!
    Mój kocurek też zaczyna łapać promienie słoneczka, ale im dobrze że mogą się tak wylegiwać!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ tu kocio :D
    ten kot w żywopłocie - rewelacja xD ale na tym zdjęciu zrobionym z daleka nie wpadłabym, że to kot :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no ja też, dlatego szybko pobiegłam po aparat, żeby zobaczyć co to jest, bo nie chciało mi się z domu wychodzić xD a zdjęcie zrobiłam z okna z kuchni :)

      Usuń
  4. Przesliczne podusie :):) A kotek noo dal rade spryciarz tak sie wspiac :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super poduszki :) ta druga wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten szary bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszki cudowne! A kot niezły agent:-) zeby na tuje się wdrapać i siedzieć na czubku tych wątłych gałązek :-). Bohater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha xD też ją za to podziwiam :) Puśka to wszędzie wlezie ;P

      Usuń
  8. Takie podusie to tylko tulić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna podusia, wzór, jak zwykle piękny, a połączenie kolorów rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, a połączenie szarości z czerwienią wprost uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne są te Twoje kociaki! Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne podusie, kolory zachwycają :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń