expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 26 marca 2014

Wiosenne motyle

Ostatnio bardzo mało mnie jest na blogu, wiecznie czasu brakuje, więc i z postami mam niezłe zaległości, ale postaram się to wszystko w najbliższym czasie nadrobić.
Jakiś czas temu, Jola z bloga Szydełkowa Mama, poprosiła mnie o uszycie dwóch motylków dla jej córeczki, która akurat w marcu skończyła 2 latka.
Motylki miały być w kolorach czerwono-niebieskim i żółto-zielonym.
Pewnie część z Was już je widziała na blogu u Joli.
A oto efekt mojej pracy:




Z tego co Jola mi napisała, to jest bardzo zadowolona z motylków, więc jest mi bardzo miło, że podołałam temu zamówieniu i że spełniłam jej oczekiwania ;)

11 komentarzy:

  1. Motylki są idealne, bo pasują takiemu maluchowi, jak Lila, a kiedy podrośnie będą wciąż dobre dla nastolatki. Jeszcze raz bardzo dziękuję za perfekcyjne zrealizowanie zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja mam tylko taką nadzieję, że one wytrzymają do czasu jak Lila będzie nastolatką ;P

      Usuń
  2. Ja także już je widziałam, bardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam, zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten czerwono-niebieski bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycił mnie zielono - żółty motylek, jest prześliczny :) :)

    OdpowiedzUsuń