expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 22 lutego 2014

Wyniki Candy!!!

No i dzisiaj właśnie minął równy rok, jak założyłam blog "Koronkowy Ogródek".
Muszę powiedzieć, że był to rok bardzo kreatywny, pełen miłych i szczęśliwych chwil, rok w którym poznałam wiele wspaniałych ludzi, nawiązałam nowe kontakty z bardzo fajnymi blogerkami, z którymi prowadzę czasami bardzo miłe konwersacje ;)
No dobra, wiem, i  tak Was to pewnie w tej chwili nie interesuje ;P bo każdy z wytęsknieniem czeka na ogłoszenie wyników konkursu i pewnie każdy z Was ma nadzieję na wygraną :)
A więc do rzeczy.
W tej chwili mam dziecko przyklejone do moich pleców i napisanie tego posta graniczy z cudem xD ale jakoś dobrnę do sedna sprawy ;)
Muszę powiedzieć, że liczba chętnych na moją sówkę, przekroczyła najśmielsze moje oczekiwania. W zabawie, wzięło udział 120 osób! Jest mi z tego powodu niezmiernie miło i chciałam Wam wszystkim serdecznie podziękować za tak liczny udział. 
Najchętniej to bym każdego obdarowała jakimś upominkiem, no ale raczej jest to niemożliwe, bo zwycięzca jest tylko jeden.
A więc zapraszam na fotorelację z losowania.
Wasze komentarze (niektóre skrócone) zostały wydrukowane i pocięte na paseczki.



Potem wszystkie zostały ładnie poskładane i wrzucone do kryształowego klosza.


Mieszamy, mieszamy...


...i dajemy Sierotce Marysi ( w jej role wcieliła się moja córeczka), aby wybrała szczęśliwy los :)



Myślałam, że będzie problem z odebraniem wylosowanej karteczki, ale Karolinka bez żadnych oporów oddała los w ręce mamy :)
A zwycięzcą została:


...autorka tego komentarza:

jest przepiękna! z miła chęcią zapisuję się do grona obserwatorów i obiecuję zostać tu na dłużej! jednocześnie zapraszam do mnie gdzie też zorganizowałam rocznicowe candy:)
pozdrawiam
 Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt, abym mogła jak najszybciej wysłać do Ciebie szarą sówkę ;)

Ale to nie wszystko.
Po powrocie z dzisiejszych popołudniowych zakupów, postanowiłam wylosować jeszcze jedną osobę, która otrzyma ode mnie nagrodę pocieszenia, czyli jednego kociaka w wybranym przez siebie kolorze i wyrazie pyszczka.


Tym razem wzięłam los we własne ręce...




... i nagroda pocieszenia powędruje do autorki tego komentarza:

Z przyjemnością biorę udział :)
Na FB jako Izabela Stokowska
E-mail: kicia5882@wp.pl
Gratuluję i również proszę o szybki kontakt ;)

Jeszcze raz, serdecznie gratuluję zwyciężczyniom, a Wszystkim bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie.
Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu ;) 

22 komentarze:

  1. Gratulacje :)
    Najlepsze życzenia z okazji roczku :) i oby więcej tak twórczych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, dzięki za miła zabawę. Zapraszam do mnie z wizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zwycięzcom :) O matko koty was zaatakowały :) Na bluzce u K. a za nią książeczka o kotkach :) No prawdziwa z ciebie kociara :) hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha, bo my kociary jesteśmy :) podejrzewam, że Karolinka jest jeszcze większą kociarą ode mnie xD uwielbia kotki :)

      Usuń
  4. gratuluję roczku :) oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom szczęścia w losowaniu, a Tobie rocznicy blogowania :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczynom, a Karolcia jaka już duża panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Dziękuję bardzo za zabawę ;)

    Pozdrawiam,
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranym i bardzo dziękuję za miłą zabawę i za to, że rok temu założyłaś tak fajnego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. My również gratulujemy wygranej i serdecznie zapraszamy do udziału w naszym kreatywnym rozdaniu http://mamanakaruzeli.blogspot.com/2014/02/konkurs-dla-kreatywnych.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaa dopiero teraz zobaczylam ze wygralam:-)
    Przepraszam mam problemy z komputerem jutro powinien wrócić z naprawy wtedy wyśle maila z adresem.
    Ale się cieszę:-) dziękuje za fajna zabawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę bardzo ;) gratuluję i czekam w takim razie na twój adres ;)
      pozdrawiam ;)

      Usuń
  13. Ale zazdroszczę! Ale szczere gratulacje dla wygranych :)

    OdpowiedzUsuń