expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 6 lutego 2014

Sowia Wymianka

Pod wpływem nagłego impulsu, jakiś czas temu zapisałam się do sowiej wymianki zorganizowanej przez Anielskie Tchnienie
Temat mi spasował, bo był w moich sowich klimatach i nie miałam problemu, żeby wykazać się w tym temacie kreatywnością ;)
Moją parą wymiankową została Ania z blogu I wyszło szydło z worka, która robi przepiękne rzeczy na szydełku i nie tylko.
Wczoraj doszła do mnie paczusia, w której znalazłam przepiękne prezenty.
Ale najpierw pokażę, co ja przygotowałam dla Ani.
A uszyłam dla niej poduszkę sowę, kolorami przywodzące na myśl leśną wiosenną polanę.



Zakładkę do książki zrobiłam z kawałka tektury, obkleiłam z jednej strony tkaniną i ręcznie namalowałam motyw sowy, a z drugiej nakleiłam wydruk z ozdobnym alfabetem.
No muszę się przyznać, że najwięcej problemu to właśnie ta zakładka mi przysporzyła, bo na początku nie wiedziałam z czego i jak ja mam ją zrobić.
No ale po długich przemyśleniach, udało mi się ją zaprojektować i wykonać.



W paczuszce miał się również znaleźć jakiś dodatek hand made, więc uszyłam kociaka, co by sowie podczas podróży smutno nie było ;)
I do tego jeszcze pyszną herbatkę.


Mam nadzieję, że moje prezenty spodobają się Ani i że będzie zadowolona z naszej wymianki.
A teraz pokażę cuda jakie zrobiła dla mnie Ania.
Dostałam kubeczek ze ślicznym sowim ocieplaczykiem :)



... do kompletu śliczne podkładeczki pod szklanki...


... urocze szydełkowe sowie breloczki...


... zakładkę do książki, też ze sowim motywem...


... i jeszcze pyszne herbatki, mydełko i cały woreczek różnych przydasiów.


Aniu, bardzo Ci dziękuję, za te wspaniałe prezenty, jestem bardzo zadowolona z wymianki i muszę Ci powiedzieć, że trafiłaś w mój gust idealnie, zawsze marzyłam o takim ocieplaczyku na kubek :) no i jeszcze jest z sową, to już do szczęścia nic nie jest potrzebne :)
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ;)



12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ani takiej sowiej poduszki :D Ty też dostałaś tyle wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak milutko:)
    każda z Was została obdarowana po królewsku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prezenty są cudowne;) Zazdroszczę Wam obu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną zakładkę do książek zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty, wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To wymianka się udała i z pewnością obie jesteście zadowolone :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wymiankę :) Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci serdecznie dziękuję za prezent. Jestem zachwycona. Cieszę się, że Ty też jesteś zadowolona. Dziękuję jeszcze raz za wymiankę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka, piękne te Wasze prace.

    OdpowiedzUsuń