expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 18 lutego 2014

Myszka Mickey i Minnie

Ostatnimi czasy, nazbierało mi się kilka nietypowych, wymyślonych przez znajomych zamówień. W ostatnim poście pokazałam ochraniacz na szczebelki , na całą długość łóżeczka , a dzisiaj znowu poduchy, ale tym razem nie są to ani sówki, ani kotki, ani inne kształty , które się już pojawiały w Koronkowym Ogródku.
Córeczka mojej koleżanki jest fanką myszki Mickey i Minnie, więc poprosiła mnie o uszycie poduszek w ich kształcie, a raczej w kształcie ich główek.
Pierwszy raz pracowałam na polarze, bo elementy myszek ( twarz, uszka, nosek, buzia ) są właśnie uszyte z polaru.
Na początku nie wiedziałam jak to będzie wyglądać i jak mi się będzie pracowało na tak mięciutkim materiale, ale jestem mile zaskoczona. Moja maszyna świetnie sobie radzi z tego typu tkaninami, więc pewnie jeszcze nie raz wykorzystam polar do moich projektów.
Ostatecznie jestem zadowolona z aplikacji, ale następnym razem , na pewno zrobię większe tło , żeby było lepiej widać twarzyczki myszek, no ale koleżanka chciała idealny kształt głowy myszek, więc wyszło to jak wyszło, sami oceńcie ;)








A z tyłu każdej poduszeczki, naszyłam aplikacje serduszka i koniczynki, takie jakie sobie zażyczyła znajoma.
No i również na tył podusi użyłam mięciutkiego polara, do którego przyjemnie jest przytulić swoją twarz :)

*** 
Wiem, wiem, miało być o mojej nowej maszynie, ale obiecuję, to będzie w następnym poście ;)


25 komentarzy:

  1. Kobieto Ty to masz talent:)
    Poduchy są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają i takie "przytulaśne". Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. w tej sprawie proszę się ze mną skontaktować mailowo joanna.bar@onet.eu

      Usuń
  4. Obie poduchy wyszły wspaniale, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne do dziecięcego pokoiku, do tego jeszcze takie mięciutkie..aż chce się połozyć głowę i odpłynąć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne, przesłodkie :) polar moim zdaniem wygląda super, no i pewnie jest bardziej milusi w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama bym się do nich przytuliła:) Śliczne są, zresztą jak każdy Twój wyrób! A polar jest dość przyjemną tkaniną, przynajmniej się nie snuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Realne głowy bohaterów - bomba super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak czytam Twojego bloga i widzę co ty wydziwiasz to, aż tech w piersiach zapiera a uwierz, że mam je teraz baaardzo duże i to nie lada wyczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  10. suuper! chcialabym taka podusie dla mojej córci, ile kosztuje? prosze o kontakt na maila iwet_1984@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękne podusie!!! Sama bym się przytuliła i zasnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lili jest nimi zachwycona! Na żywo wyglądają sto razy lepiej! Dziękujemy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że prowadzisz blog, czemu się nie pochwaliłaś? :)
      fajnie, że podusie już doszły do Was, cieszę się bardzo, że się podobają ;)
      pozdrawiam ;)

      Usuń
  13. Jejku jakie śliczne :* czy można zamówić? w jakiej cenie? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wszelkie pytania proszę kierować na mojego maila ;)

      Usuń