expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 15 stycznia 2014

Kocyk sensoryczny dla niemowlaka

W sumie to lubię wyzwania, bo przynajmniej mój mózg zaczyna pracować na wysokich obrotach , a moja kreatywność wystawiana jest na próbę :)
Tym razem, moja kolejna koleżanka poprosiła mnie o uszycie kocyka sensorycznego dla jej córeczki, która już niebawem ma przyjść na świat ( u nas teraz jest baby boom :) ).
Kocyk miał być w stylu moich sowich podusi.
Kocyk uszyłam z dzianiny dresowej w dotyku przypominającą polar, no i oczywiście z kolorowych tkanin bawełnianych, a do wykończenia kolorowe tasiemki, które pokazywałam w poprzednim poście.


Mama sowa, ze swoim malutkim sowiątkiem.


Kolorowe tasiemki, które przyciągają uwagę niemowlęcia.




 Kolorowe aplikacje, które rozwijają abstrakcyjne myślenie.


Tył sówki przywodzi na myśl wiosenną, zieloną łączkę pełną kolorowych kwiatuszków.



A w skrzydełka i w nóżki wszyłam folię (rękaw do pieczenia ;P), dzięki której dziecko będzie rozwijać zmysł słuchu, bo przy dotknięciu wydają przyjemne szuszczenie :)


No ale jak to ja, do końca nie jestem zadowolona, w sumie to mój pierwszy wyrób tego typu, przy następnym co nieco pozmieniam. To miał być kocyk, a wyszła w sumie mata edukacyjna, przez to że usztywniłam bawełniany materiał. Już wiem, że następnym razem uszyję całość z mięciutkiej dzianinki, a z bawełny będą tylko elementy dekoracyjne.
No cóż, człowiek cały czas się uczy ;)
***
A pomalutku już się zastanawiam nad moim kolejnym candy, w lutym mija roczek odkąd założyłam blog, więc wypadałoby z tej okazji (ale również z innej okazji ;) ) zorganizować zabawę, nie prawdaż ? ;)
Co chciałybyście ode mnie dostać?
Czekam na propozycje ;)

22 komentarze:

  1. Mnie też się od razu skojarzyło, że to bardziej mata edukacyjna, ale wyszło Ci pięknie.
    Co do Candy, to wiem, że głównie pokazujesz i szyjesz różne cudeńka dla dzieci, ale może tym razem coś dla dorosłych? Przychodzą mi do głowy koszyczki materiałowe lub może portfel (widziałam takie cudo, na którymś blogu, ale nie pamiętam gdzie). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie nie :P portfele niech sobie szyją inni :) ale dzięki za propozycję ;)

      Usuń
  2. Zgadzam się,że bardziej mata wyszła...ale za to jak fajna:)Na candy poduchę proponuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł z mato-kocykiem, a na candy może jakaś Twoja poducha, sowa kot czy motyl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, poducha będzie jednak najlepszą nagrodą na candy :)

      Usuń
  4. Jejku jest przecudna. Świetny pomysł też jestem za poduchą w candy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. To fakt - powinnaś trzymać się tematyki dziecięcej, bo wychodzi Ci to genialnie. Napisałabym Ci coś niemiłego o tym kocyku macie, ale nie mogę. Jest mega czaderski :)
    Ps. Sknociłabyś coś, bo ciągle muszę Ci słodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kocyk. I ma tasiemki, naśladujące metki, które maluchy uwielbiają.
    Masz talent, oj mas :) Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten kocyk! I popieram Agnieszkę - trzymaj się dziecięcych gadżetów :) A w candy zgloszę się co by to nie było bo wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam kocyk! Przecież dzieciaczki uwielbiają do buzi wsadzać wszystko, a jak kocyk będzie miał metki i dużo wystających rzeczy to będą miały mega radochę! Super wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kocyk! :)

    Marzy mi się taka Twoja podusia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mata, czy kocyk- wszystko jedno, jest po prostu przecudowny!!!!!!!!!!! Miałam uszyć coś podobnego dla mojego Krzysia, ale zanim się do tego zabrałam, synek dawno wyrósł:)
    Co do Candy - popieram poduchę, niekoniecznie dziecięcą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten motyw sowy z sowiątkiem to super pomysł!
    kocyk wyszedł piękny, słodki, dopracowany, jak zawsze u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...alez to cudowne! Szkoda, że moje dziecko już jest takie duuużeee...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała zabawka edukacyjna, przyjemna dla oka i ucha :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł! :) Super zabawka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moze i to nie kocyk wyszedl Ci ,ale za to Jaka Piekna Mata :):):) Milego Weekendu Ci Zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że nie ważne, czy nazwiesz to kocykiem, czy matą - dzidziuś będzie zachwycony!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudna :)
    Kolorowa i wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. GENIALNY I PIĘKNY:) Brawo:)

    OdpowiedzUsuń