expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 22 stycznia 2014

CANDY ROCZNICOWE!

Witam wszystkich serdecznie, zarówno moich stałych, wiernych obserwatorów jak i tych, którzy są u mnie po raz pierwszy ;)
Jest mi niemiernie miło, poinformować Was, że już za równiusieńki miesiąc, mija rok odkąd założyłam swój własny blog, w którym to pokazywałam swoje różne twory.
Kto jest ze mną od początku, to wie, jakie postępy od tego czasu uczyniłam.
Zaczęło się tak spokojnie, od przygotowań kącika dla mojej córci, która miała przyjść na świat. 
Tysiące pomysłów i inspiracji cisło mi się do głowy, chciałam ze wszystkim zdążyć przed narodzinami, no a już po wszystkim, jak już moją Małą Kruszynę odchowałam, uszyłam dla niej słodką poduszeczkę sówkę, i tak w sumie z głupoty ruszyła lawina , której do tej pory nie jestem w stanie zatrzymać :)
Od razu znalazło się kilka osób chętnych na taką samą podusię, a ja tylko zaczęłam kombinować z kolorkami, żeby każda była inna i wyjątkowa.
Uszyłam również kota, potem ktoś mnie poprosił o motylka, biedronkę, autko itd.
I tak oto sama się dziwię, że tyle rzeczy potrafię zrobić... JA, osoba która jakiś czas temu przeklnęła maszynę do szycia i mówiła, że nigdy nie będzie szyć dla innych.
Teraz patrząc z perspektywy czasu widzę, ile bym straciła gdybym nie robiła tego co robię w tej chwili. Dla mnie największą nagrodą jest widok małego dziecka, tulącego się do poduszeczki, którą dla Niego uszyłam ;)
Z tej właśnie okazji, przygotowałam dla Was niespodziankę w postaci Sowiej Podusi. 


W poprzednim poście pytałam Was, co byście chciały dostać ode mnie i kilka osób dało mi do zrozumienia, że mile widziana byłaby poduszka, ale niekoniecznie dziecięca... no bo w końcu dorosłemu człowiekowi też się coś należy ;)
Tak więc uszyłam szarą sówkę z białymi skrzydełkami i biało różowymi piórkami na brzuszku, będzie to świetna ozdoba każdej sypialni, bądź kanapy na której lubicie wysiadywać popijając cieplutki napój w te pochmurne i zimne wieczorki.





No ale do rzeczy :)

ZASADY KONKURSU:
1. Zabawa organizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Zapisy trwają do 21 lutego 2014 roku do godz. 23.59
3.  Jeżeli podoba Ci się mój blog i moje dzieła, które tworzę i chcesz wziąć udział w mojej zabawie, pozostaw komentarz pod tym postem, z chęcią wzięcia udziału w losowaniu.
4.  Jeżeli prowadzisz swój własny blog, dodaj podlinkowany banerek konkursowy na bocznym pasku.
5. Osoby nie posiadające bloga ale zarejestrowane, proszone są o pozostawienie adresu mailowego.
6. Osoby anonimowe i osoby z FB, proszone są o pozostawienie w komentarzu imienia, nazwiska (lub nazwę z FB) oraz adresu mailowego.
7. Osoby, które trafiły tu z FB proszone są o udostępnianie banerka konkursowego na swoim profilu. Banerek na FB pod tym linkiem:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=578550072232442&set=a.540653316022118.1073741828.540649296022520&type=1&theater
8. Będzie miło jeśli dołączysz mnie do grona osób obserwowanych, a na FB polubisz mój fun page: https://www.facebook.com/koronkowyogrodek
9. Losowanie nagrody odbędzie się w moje rocznicowe święto, czyli 22 lutego 2014 roku.

No to już chyba wszystko jasne :)
Życzę miłej zabawy i powodzenia w losowaniu ;)
Banerek konkursowy:


***


130 komentarzy:

  1. Dzień dobry Asiu. Z wielką przyjemnością zgłaszam chęć uczestnictwa.
    Agnieszka Cieślak

    OdpowiedzUsuń
  2. z wielką przyjemnością ukocham tę podusię Pani Rolnik (panirolnik.bloog.pl@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem, muszę się zastanowić :D Taka szara ? Sama nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę, jaka wybredna ;PPPP

      Usuń
    2. Ja wybredna :) no co Ty :) Muszę jakoś zniechęcić te tłumy, które się rzucą na tą boską ( jak zwykle ) podusię :D

      Usuń
    3. przykro mi, ale wydaje mi się, że Twoje fortele w tym wypadku mogą się nie sprawdzić xD

      Usuń
    4. Przez te przekomarzanki zapomniałam się zgłosić :D Udostępniam na blogu i może coś jeszcze ... :)

      Usuń
  4. Witam. Bardzi ładna poduszka, jak zwykle zreszta. Chcę ją wygrać!!!!! Kasia Koprowska

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, dziękuję za mojego pięknego Angry Birda - polecam innym!!!
    Chętnie bym tę sówkę też dla siebie wzięła :)
    pozdrawiam!!!Ann Rastenburg (FB)

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim domku nie gościła jeszcze żadna sówka, ale tą do siebie zapraszam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam do zabawy. Banerek na moim blogu już jest :)
    Fantastyczna sowa. :) A czym wypełniasz ją w środku?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. antyalergicznym wypełnieniem do poduszek tzw. kulka silikonowa, popularnie stosowana do produkcji poduszek ;)

      Usuń
  8. jeeej, genialna "odmiana" sówki :D
    oczywiście zapisuję się! Nie mogłabym przegapić takiego candy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No no chciałam podusię i jest:)Trzymam za siebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No wiem, że prosiłam o portfel, a tu sowa i do tego taka fantastyczna. Chętnie się zapiszę (chociaż powinnam mieć focha za ten portfel), bo jak na złość zrobiłaś w kolorach, które lubię.
    Trochę mi głupio tak się w kolejce ustawiać, bo wyjdzie, że nic teraz nie robię, tylko biorę udział w rozdaniach, no ale nie mogę się oprzeć więc się zapisuję :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wnuczek ma swoją sówkę, a ja chcę mieć swoją :). Barbara Sacka

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej... jest urocza chciałabym ją mieć, jak dla mnie kolory idealne :)
    ustawiam się w kolejkę i cierpliwie czekam

    banerek już wisi na http://blog.decorre.pl/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się;)
    Banerek na blogu: http://filipiamama.blogspot.com/
    Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/filipiamama

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także chętnie ustawiam się w kolejce. Co prawda sów u mnie od zatrzęsienia, ale takiej ślicznej nie odpuszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja, i ja! Też chcę sówkę :) Ewelina Wałęga, mail: ewes88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    Ja z chęcią przygarnę sówkę do "kociej bandy"
    Natalia Tańska enka112@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Śpieszę by przygarnąć taka sówkę. Mail nina-c@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam sówki, więc chętnie się zgłoszę :)
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie przygarnęłąbym tą sówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chce wziac udzial kamila przybyłek z fb :) jestem fanka i udostepnilam :) kamilka15615@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzy mi sie własna osobista sowa, jest prześliczna wiec biore udział. Anna Konieczna (FB). Fanką na fb juz jestem od jakiegos czasu, udostepiłam plakat. e-mail: annakonieczna6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sowa jest przecudowna! Idealne kolory ^^
    Banerek: http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta sowa idealnie pasuje mi do mojej odnowionej sypialni... Może mi się poszczęści? :)
    Banerek tutaj : http://wartsztacik.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sówka jest piękna, a że żadna jeszcze u mnie nie mieszka to chętnie się zapiszę :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sowka cudna ! i pasowalaby do moich dwoch mieszkajacych na parapecie, ktore mialy stanowic funkcje stoperow do drzwi :) lepiej im przy oknie :D moga wygladac wiosny ...; mala_majeczka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudo !!! bardzo mi się spodobała :) chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham sówki nad życie - zbieram kubeczki, maskotki, biżuterię z sowami, mam etui do telefonu i nadruki na koszulkach, ale poduszki jeszcze nie, więc trochę szczęściu pomogę i udział bardzo chętnie w rozdaniu biorę :)
    braggaxyz@gmail.com
    obserwuję jako: Braggaxyz
    Na fb lubię jako: Ada B. , link o rozdaniu udostępniłam -> https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/220930791424180?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniała sówka :)
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję jako: sylviaaa100
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/206487669556576?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  29. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuje jako bernadeta bomba
    na fb:Bernadetta Bomba, udostępniłam https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1455192288034979?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział
    karolina1990r@o2.pl
    obserwuję Karolina Furgacz
    lubię Karolina Soczówka
    udostępniłam na fb https://www.facebook.com/karolina.furgacz.7/posts/206471342880520?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się bo ja sowa nocna jestem
    rozapyszka@wp.pl
    Obserwuję jako Róża Pyszka
    Lubię na fb jako Róża Pyszka
    Udostepniam na fb https://www.facebook.com/roza.pyszka/posts/591605414247305?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością zgłaszam się do rozdania z tą śliczną sówką. Lubię na FB i obserwuję jako Renata Ciosek
    Szkoda, że wcześniej tu nie zajrzałam bo istne cuda tu ujrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jest przepiękna! z miła chęcią zapisuję się do grona obserwatorów i obiecuję zostać tu na dłużej! jednocześnie zapraszam do mnie gdzie też zorganizowałam rocznicowe candy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna, zgłaszam się, ustawiam w kolejce i po cichu marzę, ze będzie moja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Sowa przecudnej urody i bardzo pomysłowa. Z racji, że sowy bardzo lubię to chętnie się zapisuję
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna ta podusia, uwielbiam sówki, z chęcią się zapisuję i zapraszam do mnie na małe rozdanie, pozdrawiam :-) baner na kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cudna ta sówka. Zapraszam ja do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna i w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna! zgłaszam się - obserwuję jako Katarzyna

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna sówka, z chęcią przygarnę - akurat do pokoiku córeczki, która owe sowy uwielbia:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Matuchno jakie cudenko i my sie zglaszamy. Banerek na naszym blogu
    http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Takiej sówce nie odmówię, jest śliczna, a i jeszcze moje kolorki :D
    Kinga Koziej-Zarychta (kinga.koziej@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z wielką chęcią stanę w kolejce po tego słodziaka przytulaka

    OdpowiedzUsuń
  44. To najpiękniejsza sowa, jaką do tej pory widziałam w postaci dekoracji wnętrza. Cudo po prostu! Też zapisuję się do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja ustawiam się po tą cudowną sówkę :)
    Baner na blogu: http://gabrysiowamama.blogspot.com/
    Polubione na FB jako Amelia T. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sówka jest przecudna!!
    Udostępniam na FB jako wariatkamatka, mail : bizuteriamari@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. grzecznie staję w kolejce :)
    baner wrzuciłam na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Pędem zgłaszam się do nieSOWAmitego rozdania - przyjemnie 'cierpię' na sowinizm, a tu widzę nagrodę z mojej bajki :D

    Blog obserwuję jako: Katarzyna Michałowicz
    Na FB lubię i udostępniam jako: Katarzyna Michałowicz
    Link do udostępnienia FB: https://www.facebook.com/katarzyna.michalowicz/posts/716550061702999?stream_ref=10
    E-mail: katarzyna.michalowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. JA CHCĘ TĄ PODUCHĘ!!!!!!!
    z ogromną przyjemnością zapisuję sie na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Czemu ja tu nie trafiłam wcześniej?? :D No i oczywiście zgłaszam się do konkursu :) Sowa idealnie będzie pasować do mojej sypialni :DD

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo podobają mi się twoje prace, dlatego zostaję :) dodałam już blog do obserwowanych i umieściłam baner i zgłaszam chęć na podusię :)

    OdpowiedzUsuń
  52. przecudna. ustawiam sie w kolejce
    http://majowa-mama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja się zapisuję :)
    Banerek dodany tutaj:
    http://nikusiowo1.blogspot.com
    A na FB polubione i udostępnione jako Marta Trzcińska

    OdpowiedzUsuń
  54. poducha cudowna. oczywiście staję w kolejce :)
    banerek zamieszczony na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Będę wniebowzięta, jeśli ta urocza sówka trafi pod mój dach! :)
    Banerek na blogu już wisi, obserwuję i lubię co trzeba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się do zabawy i z przyjemnością zostaję obserwatorem tak wspaniałego bloga.
    Banerek u mnie www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. ustawiam sie i ja szybciutko po sówkę :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się:
    Baner na blogu:http://swiatadrianka.blogspot.com/
    Udostępnione na Fb jako Kinga K
    Obserwuje jako: Mama Adrianka

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem u Ciebie po raz pierwszy,ale nie ostatni;)Bajecznie tu.Szansa na wygraną jak w Totku,ale co tam.Startujemy- myk myk;).Za chwilę wszędzie wszystko poudostępniam.
    http://mamabloguje1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Lubię i obserwuję na FB: Amelia JA
    email: vesp007er@o2.pl
    udostępnienie: https://www.facebook.com/amelia.ja.393/posts/1480972005463717?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  61. Sówka marzenie :)
    Zgłaszam się do zabawy :). Link u mnie: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. cudna sówka :-) zgłaszam się, banerek jest, polubiłam i cierpliwie czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Podusia piękna, zgłaszam chęć udziału,
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  64. My też :) Banerek powieszony na dole na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako: Niko Horn
    bannerek tutaj: http://handmade-nikorin.blogspot.com/
    w razie czego: nikorin.tan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. sówka jest prześliczna:) no i jeszcze te kolorki:) cudo:) zapisuję się bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy. Chętnie przygarnęłabym taką sówkę.
    Banerek na aniajura.blogspot.com.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  68. Jaka piękna sowa. Oczywiście ustawiam się po nią w kolejkę. Banerek na http://zapach-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ależ cudna podusia. Może szczęście się do mnie uśmiechnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się.
    Aleksandra Król ola.krol@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. To ja też...zapraszam na moje candy...pozdrawiam,Jolka

    OdpowiedzUsuń
  72. Moje Twinsy otrzymały od bardzo dobrej duszyczki 2 takie poduszeczki- koteczki..sa cudne..wszystkim pokzuje..wszystkim sie chwale..ale i ja chcialabym sie do czegos przytulic..moze zatem i sowa zawedruje do mojego domku?

    zgłaszam się:-)
    Izabela Grębska iza.cholewa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja również ustawiam się w kolejkę. Pozdrawiam :) Aneta.
    an.plon@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :) Obejrzałam prace na Twoim blogu i bardzo mi się one podobają, są kolorowe i ładnie wykonane.
    Banerek tutaj: http://bormisdbr.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Fantastyczna sowa. Cieszę się, że trafiłam na Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  76. Staję w kolejce po tą piękną poduszkę !! Może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ojej kolejka jak po szynkę w czasach PRL:))),ale nie poddaję się i twardo stoję bo kolory idealne do mojego pokoju i piękna jest.
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Sówka symbol mądrości, ciekawe czy zechciałaby zamieszkać pod jednym dachem ze studentką, by kibicować przyszłej pani Bioinformatyk? :)
    trafiłam tu przypadkiem, lecz chętnie zostanę na dłużej
    baner u mnie Try to design

    OdpowiedzUsuń
  79. Prześliczna sowa! Oczywiście wyrażam chęć udziału w zabawie! Banerek umieściłam tu: http://lalovo.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. piękna rzecz wybrałaś na konkurs, bardzo chętnie wygram dla mojej Gabi
    banerek u mnie już jest - http://www.houseloves.com/giveaways/

    pozdrawiam
    Karolina z H O U S E L O V E S

    OdpowiedzUsuń
  81. ZGŁASZAM SIĘ

    11lip85@gmail.com
    obs: AniaSKF
    fb: Anna Pitala

    OdpowiedzUsuń
  82. Spróbujemy szczęścia a co!
    Zapraszamy do nas gdzie również można wygrać sowę :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja też spróbuję szczęścia!
    Banerek na blogu: http://firanomania.blogspot.com/
    oraz na fb: https://www.facebook.com/firanomania

    OdpowiedzUsuń
  84. Witaj,gratuluje rocznicy i z przyjemnoscia sie zapisuje na sowkowe candy.Mam nadzieje ze mi sie poszczesci.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Super sówka :) Zapisuję się oczywiście, banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ a obserwuję jako Natalia F

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękna podusia :) Zgłaszam się do zabawy:) Banerek na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne i bardzo kreatywne miejsce. Jestem tu po raz pierwszy, ale mam zamiar zostać na dłużej, dlatego zaczynam obserwację.. Przy okazji dołączam się do zabawy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Z chęcią biorę udział :))) Śliczna podusio- sówka :) Na Fb jako Irmina Jaskuła, irminkaidamianek6@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Jaka cudna sowa! :D zgłaszam się oczywiście!
    banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    fb nie posiadam, ale obserwuję jako Izu
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. Sowa jest cudowna, jak prawdziwa leśna przytulanka. Oczywiście bardzo chętnie będę z nią spędzać nie tylko miłe wieczory :). Byłaby wymarzonym prezentem dla mojego synusia. Choć nie trafiłam z FB już polubiłam twoja stronę, bo jest genialna. Zgłaszam sie:) z wielką przyjemnością. Yoannak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Oooo jak fajnie :) Będę równym numerem 100! :) hehe
    Widzę, że sówkowe szaleństwo nadal trwa, ale to dobrze, bo Twoja sowa jest wspaniała! Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia!
    Oczywiście banerek już wisi u mnie na blogu :)
    pozdrawiam
    Ania z szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Cudowne Candy, więc staję w kolejce!!!!
    banerek wisi na blogu http://www.akaatowyzakatek.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  93. przepiękna podusia liczę na wygraną :) pozdrawiam serdecznie Monika (emkol32@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  94. idealnie by pasowała do mojego pokoju :) ale sporo konkurencji :)

    baner na: http://mojedamskiemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Przepiękna sowa, z miłą chęcią ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  96. uległam modzie na sówki, i też zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetna sowa :) zgłaszam się do zabawy ane_w@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Super ta Sówka, chętnie ją przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję jako Kamila B
    kamilab1993@gmail.com
    baner na samym dole takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Z przyjemnością przygarnę tę sowę:) Zapraszam w rewanżu na moje candy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  101. Śliczna sówka! Biorę udział.
    E-mail: pola03081993@o2.pl
    Obserwuję jako: guzikzpetelka7
    Lubię na fb jako: Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Sówka jest piękna,
    więc i ja się zapisuje do konkursu :)
    elizach@o2.pl
    Eliza Chojnacka

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się do zabawy :) Jestem obserwatorem
    Banerek jest tutaj: http://wolnachwilaani.blogspot.com/

    P.S.
    Ja również chciałam zaprosić Cie na moje Candy Niespodziankowe.

    OdpowiedzUsuń
  106. Witam, przepiękna poduszka, chętnie wezmę udział w "walce" o nią.
    Przy takiej ilości chętnych o takie cudo to już jest "walka" .
    Banerek dodany http://kreatywna-odskocznia.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. witam!jescze ja przyłaczam sie do zabawy, podusia idealnie wpasowalaby sie w pokoik coreczek anna witasik aniarol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Zakochałam się w tej sowie !
    Również się zapisuję, banerem jest oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  109. Sowa jest fantastyczna!
    Zgłaszam się do zabawy :)
    Banerek na http://truskawkownia.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Z przyjemnością biorę udział :)
    Na FB jako Izabela Stokowska
    E-mail: kicia5882@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce ;)
    Zapraszam również do wzięcia udziału w mojej zabawie.
    http://pinku-art.blogspot.com/2014/02/urodzinowe-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Chętnie wezmę udział. Akurat jestem w trakcie przygotowań pokoju mojego synka, gdzie na ścianie są już różne sowy i ta podusia byłaby idealnym dopełnieniem. :)
    Banerek na pasku bocznym na: http://dziennik-mamuski.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Gratuluję rocznicy :) z przyjemnością się dopisuję :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się, a banerek znajduje się tutaj:
    http://shelf-of-books.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  115. Oj.... taki tłum.... nawet kilka znajomych blogasków dostrzegłam.... ale chętnie rodzinka Myszek weźmie udział w fantastycznym losowaniu.... sowa u Myszek zasiadłaby na honorowym miejscu w sypialni....
    banerek na myszkowato.blogspot.com
    Gratulacje rocznicy i życzymy kolejnych i kolejnych...rozwijaj swoje skrzydełka i chwal się wszystkim!!!!

    OdpowiedzUsuń
  116. jestem chętna przygarnoć tą sowe :)

    OdpowiedzUsuń
  117. zapomniała się podpisać Aneta wójcik

    OdpowiedzUsuń
  118. Dołączam do zabawy :) zaczarowani21@wp.pl Bryk Jolanta
    Podusia jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Taka sówka z chęcią zaprzyjaźniłaby się z moim domem. Taka mała perełka :) http://recklessstupidity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Nie dziwię się, ze takie zainteresowanie bo sówka cudowna.
    My również zgłaszamy się do konkursu a banerek na http://zapracowanamamaijejswiat.blogspot.com/

    Wszystkiego dobrego i kolejnego tak owocnego roku życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  121. Zdążę jeszcze? ;) Bardzo chętnie przygarnę tę uroczą sówkę :) I jeszcze w moich ulubionych kolorkach:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola (aries1804@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń