expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 4 stycznia 2014

Angry Bird

Witam w Nowym Roku :) 
Nie wiem jak Wy macie, ale ja się strasznie rozleniwiłam przez te święta, cały czas motywuję się do pracy oglądając nowe posty na różnych blogach rękodzielniczych i jak tylko skończy się ten długi weekend, podwijam rękawy i ostro zabieram się do pracy, bo mam niezłą listę zamówień i większość z nich to całkiem nowe projekty :)
Ale na razie , standardowo, poduszki... 
Tym razem uszyłam podusie dla dzieci mojego brata, poleciały one aż do Irlandii, bo tam właśnie mieszkają.
Wczoraj przesyłka doszła do Nich (jeszcze fajnie wyszło, bo prezent doszedł w dzień urodzin małej Naomi), więc dopiero dzisiaj mogę spokojnie je pokazać, nie mogłam wcześniej bo nie byłoby niespodzianki.
Dla Naomi uszyłam sówkę w bardzo modnym w tym sezonie kolorze mięty, a dla Nikodema, nie wiedziałam na początku co zrobić... sówka czy kotek dla 11-letniego chłopaka to taki byłby średni pomysł... no ale po długich przemyśleniach, przyszedł mi do głowy pomysł, że fajna byłaby poduszka Angry Bird.. jakby nie patrząc to też ptak :P




A pokażę Wam jeszcze ptasią wigilię :)
Nie wyrzucam do kosza resztek jedzenia, jak mi coś zostanie to wysypuję to w kącie ogrodu i czekam aż przylecą te piękne, wielkie ptaszyska... czyli gawrony, bardzo mi się podobają, mają ślicznie mieniące się w słońcu czarne pióra, z wielką gracją poruszają się w powietrzu i zawsze mnie rozbawiają jak tym swoim śmiesznym krokiem człapią po moim ogródku :)
Tak jak się spodziewałam, przyleciały całą chmarą i wszystko spałaszowały.

***
A tak na marginesie, to jeszcze Wam powiem, że już niebawem zorganizuję kolejne candy z okazji Roczku mojego bloga... czekajcie cierpliwie ;)

13 komentarzy:

  1. naprawdę genialny pomysł,szał angry trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny miałaś pomysł, ptaszysko wyszło super. Moc uścisków w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy super , ptasi poczęstunek świetny ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. sówka w miętowym kolorze wygląda przesłodko :)
    a angry bird - CZAD :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba cudne. Chociaż wiadomo,że mi bardziej przypadła do gustu sówka. Kocham miętowy kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio myślałam o takich podusiach, ale ja jeszcze za kiepska jestem w te klocki;) Świetne są;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pati jako fanka aNGRY bIRDS oszalała na punkcie tego czerwonego ptaka :D
    Całuski w Nowym Roku ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper podusie :) Musze sie zebrac i malemu taka zrobic too wkoncu da mi zyc :):) Sliczne sowki :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie taki straszny ten ptak:) A sówka miętowa super, fajne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na poduszki, synkowi bardzo podoba się oczywiści Angry Birds :) a sówka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój angry birds jest rewelacyjny jak oryginał :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha!
    Ptasior ma jeszcze bardziej zawziętą minę niż w grze! :)))

    OdpowiedzUsuń