expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świątecznie

To mój ostatni post przed Świętami Bożego Narodzenia, nie ukrywam, że zmusiłam się, żeby zrobić parę fotek i włączyć komputer, bo zmęczenie pada mi na oczy i marzę tylko, żeby położyć się do łóżka i szybko zasnąć. Mojej córci wyrzynają się kolejne zęby (w tej chwili ma ich już pięć :) ), więc wieczory mam teraz bardzo ciężkie.
Moje przygotowania do świąt, są zawsze spokojne, to znaczy staram się opanować i nie robić niczego na wyrost i ponad siły, nie robię generalnych porządków w szafkach i szufladach , nie przewracam całego domu do góry nogami.
Mamy małą choinkę, delikatne lampki na ganku i kilka ozdób świątecznych, które potem można łatwo zdjąć i schować.
Na ostatnią wymiankę z Agnieszką, uszyłam dla niej wianek świąteczny, tak mi się spodobał, że uszyłam dla siebie taki sam :) Miał być powieszony na drzwiach, ale docelowo pozostał nad piecykiem w salonie.
Przyczepiłam go do girlandy z kafelkami z reniferami, zrobionymi w tamtym roku z masy solnej.

 Te białe renifery, również są zrobione z masy solnej. W tamtym roku miałam taki zapał do lepienia ozdób świątecznych, a w tym roku, niestety, nie było na to czasu.




A teraz korzystając z okazji chciałam Wam wszystkim złożyć życzenia:

Zdrowych, pogodnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, niech ten czas będzie przepełniony miłością, radością i wzajemnym poszanowaniem, niech szał przygotowań, nie zasłoni tego co jest naprawdę ważne w tych Świętach, a nowo narodzony maleńki Jezus, niech obdarzy Was i Wasze rodziny wszelkimi łaskami.
Niech rybka i inne potrawy, które przygotowujecie wszystkim smakują, ozdoby które robicie cieszą każde oko, a prezenty które obmyślałyście już od dawna, sprawią każdemu wiele radości.
Życzę również dużo sił i wytrwałości w nadchodzącym 2014 Roku, abyście osiągnęły wszystkie zamierzone cele i aby spełniły się Wasze najskrytsze marzenia.
Wesołych Świąt!!!
Asia ;)


23 komentarze:

  1. Asiu, jako pierwsza składam Ci krótkie życzenia: Wesołych, radosnych Świąt z Waszym Maluszkiem i jego ząbkami:) Wiem jak to jest:) A co ozdób... ja w tamtym roku miałam tak samo, wkurzone dziecko i brak chęci na robienie dekoracji. Ale i tak masz pięknie! Buziaki, pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne dekoracje;)
    Wesołych, Spokojnych Świąt oraz wiele, wiele radości i szczęścia. Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę Ci dużo wytrwałości i cierpliwości ;) ja za chwilę wracam do robienia porządków, zazdroszczę, że u Ciebie to wygląda tak "luźno".
    te ozdoby z masy solnej są piękne! ja kiedyś próbowałam lepić, ale nic z tego nie wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buziaki dla Ciebie i dla małej ;)

      Usuń
    2. grunt to się nie przemęczać, święta tak szybko mijają, więc nie ma co się stresować, że czegoś nie zdążymy zrobić :)
      a dziwię, się, że ci lepienie z masy solnej nie wychodziło, to jest tak samo jak lepienie z modeliny :)
      dziękuję za życzenia ;)

      Usuń
  4. Śliczne dekoracje, ja również życzę Tobie i Twojej Rodzinie spokojnych i ciepłych Świąt.
    Co do porządków świątecznych, to też staram się podchodzić na spokojnie, bo nawet jak posprzątam to i tak moje dziecko za 5 minut porysuje stolik, albo porozrzuca zabawki.
    Uściski dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musimy to jakoś przeżyć ;) dziękuję )

      Usuń
  5. piękny wianek. pozdrawiam panirolnik.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt :) Ty sciągawko :D tylko ja mogę mieć taki piękny wianek :D a tak poważnie odpocznij już trochę bo swieta to powinien byc miły czas z rodziną a nie charówa Całuski :) dla Ciebie i Karolinki i meża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P he he, nie będziesz mieć go sama :P a odpoczywać będę przez święta ;)
      dziękuję i również pozdrawiamy Waszą rodzinkę ;)

      Usuń
  7. Życzę Ci radosnych świąt i magicznego czasu wśród bliskich Ci osób

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie też wszystkiego dobrego na te Święta;)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt, wesołych i rodzinnych życzę - Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech na co dzień, nie od święta,
    gęba będzie uśmiechnięta.
    Niech też zdrowie tęgie będzie
    i kasiory niech przybędzie.
    Niechaj łaski płyną z nieba,
    tyle ile będzie trzeba.
    Do Siego Roku
    życzy Diana

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na wymiankę czekoladową:)

    http://dekupagekinii.blogspot.com/2013/12/wymianka-czekoladowa.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny wianuszek! Pozdrawiam zimowo, poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ozdoby z masy solnej i wianek śliczny! :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym roku, spełnienia marzeń i zdrowia!
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemności w dotyku,

    słodkości w przełyku.

    Szelestu w kieszeni,

    i słońca promieni

    oraz by rok cały,

    po prostu był wspaniały.

    OdpowiedzUsuń