expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Poduszeczki i skrzyneczki

Wszyscy przygotowują się ostro do świąt, a ja niestety, ale nie mam ostatnio czasu żeby cokolwiek zrobić pod tym kątem.
Jednak coś już myślę w tym kierunku i będąc jakiś czas temu na zakupach w "Biedzie" natknęłam się na takie śliczne skrzyneczki, koło których, ja krawcowa, nie mogłam przejść obojętnie :)
Jedną kupiłam dla siebie , już pod choinkę (sama sobie robię prezenty :P), jest cała biała i ma fajne motywy krawieckie za szybką, a drugą wzięłam dla siostry, którą już jej podarowałam na imieniny.



 A w papierniczym kupiłam takie ozdobne klamereczki, one są maleńkie i nie mam zielonego pojęcia do czego je wykorzystać, no ale tak bardzo mi się podobają takie pierdziołki, że musiałam je kupić :)
No i żeby nie było, że nic nie robię, to macie tu całą armię poduszek ;P





No i oczywiście, chciałam jeszcze zaznaczyć, że wszystkie serwetki , które widać na zdjęciach, wyszły prosto spod szydełka mojej mamy :)
To tyle na dzisiaj, lecę kończyć to co mam skończyć, no i wypadało by się w końcu wziąć za porządki.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie i życzę miłych, a przede wszystkim spokojnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia ;)


19 komentarzy:

  1. Poduchy cudne:)Bardzo mi się podobają:)a skrzyneczki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem Biedronka potrafi fajne rzeczy rzucić na sklep ;) kosztowały niecałe 30zł , więc się opłacało :)

      Usuń
    2. Ja już dużo pudełeczek mam,więc musiałam się opanować...choć może na wyprzedaży jak będą to się skuszę:)Zauważyłam,że stonka kopiuje rękodzieło...plecione pufy,przepiśniki,te pudełeczka,sowy mają być...

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że bieda to Biedronka :D Fajne skrzynki :) Ale u Ciebie świątecznie się zrobiło w tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak my w skrócie mówimy na ten sklep :) tak, świątecznie w tle, ale może mi ktoś powiedzieć jak zrobić żeby ten obrazek był wyświetlany na całym monitorze? wkurza mnie ta mozaika, a nie mam bladego pojęcia jak to zrobić..

      Usuń
  3. 'Bieda' nie słyszałam :D i Tobie życzymy tego samego :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) przydała by się dłuższa doba ;P

      Usuń
  4. Bardzo ładne te skrzyneczki, ale poduszki bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna bieda, ja tam bardzo lubię Biedronkę (zaraz po Ikei:) Skrzyneczki super, ale ja jestem posiadaczką wielu takich cudeniek, które tworzy powyższa Ewelinka...
    A szereg, piękny, takie kolorowe te sówki i kotki! Ciekawe, czy będą prezentami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bieda to tylko skrót: biedronka=biedra=bieda ;) też lubię zakupy w biedzie ( stonce, jak kto zwał), tanio można wszystko kupić ;)
      wiem, wiem, Ewelinka piękne skrzyneczki robi, kiedyś się do niej uśmiechnę ;)
      a podusie już dawno są u swoich nowych właścicieli :)

      Usuń
  6. Milusi szereg, a pudełeczka fajne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też zauroczyły wczoraj te skrzyneczki :) Ale piękne te poduchy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudowne te skrzyneczki, no a Twoje tulakopodusie śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzyneczki fajne, ale poduchy fajniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. trzeba odwiedzić biedronkę :)) Sówkowa ekipa śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne skrzyneczki! A sówki jak zawsze urocze!
    Spokojnych Świąt! Takich, które długo ciepło się wspomina :-)

    OdpowiedzUsuń