expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajkowa Wymianka z Super Dzieciaczkami

W tym roku, Mikołaj przyjeżdżając do nas w nocy, narobił niezłego hałasu.
Obudził nas wyjącym wiatrem, piorunami, grzmotami i  jeszcze rzucał sobie kulkami gradu w nasze okna..łobuz jeden ;P
No ale, do rzeczy, pierwszy raz wzięłam udział w świątecznej wymiance, zorganizowanej przez Agnieszkę z blogu Super Dzieciaczki. Moją parą wymiankową była organizatorka całej tej zabawy, czyli Agnieszka :)
Trochę dogadałyśmy się i zrobiłyśmy sobie takie paczusie o jakich marzyłyśmy.
Prezenty od Agnieszki i jej rodzinki przyszły do mnie już jakiś czas temu, ale skrzętnie je schowałam przed własnymi oczami, co by mnie nie kusiły i jak tylko zjadłyśmy śniadanko, czym prędzej poszłyśmy razem z Karolinką, odpakowywać prezenty.
A oto co dostałyśmy :)
Ślicznie zapakowane prezenty i list od Pati, z namalowanymi górami i znaczkiem...
 ...w środku był namalowany przez nią śliczny obrazek (myślę że przedstawia jakiś akwen wodny z rybkami i foczką :) odgadłam? )...
 ...śliczne kartki świąteczne, zrobione przez całą rodzinkę Agnieszki...
 ...największa frajda była z odpakowywania całej tej masy prezentów :)
 ...drewniane puzzle i świnka Peppa :)


 ...urocze ozdoby świąteczne.. zawsze marzyłam o takich laskach na choinkę a jakoś nigdy nie miałam okazji ich kupić :) dzięki Aguś ;)
 ...no i nawet znalazło się coś dla męża ;) ale to on sam sobie to odpakuje , jak przyjdzie z pracy.. na pewno się ucieszy :)
Jeszcze znalazły się tam słodkości dla mamy i pyszne deserki dla Karolci.
Agnieszko bardzo ci dziękujemy za te wszystkie wspaniałe prezenty, które nam przygotowałaś :D Sprawiłaś mi wiele radości, jestem z nich bardzo zadowolona, mężu też ;)
No a ja przygotowałam Agnieszce to:
...na prośbę Agnieszki zrobiłam świąteczny wianek, pierwszy raz w życiu zrobiłam takie coś, to był mój debiut :)
 ...a dla dzieciaczków girlanda do pokoiku i podusia Sowusia.


  Życzenia dla całej rodzinki zawarłam w takiej oto kartce, przeze mnie zrobionej.
No i jeszcze dołączyłam parę słodkości.
Mam nadzieję, że Agnieszka i jej dzieci będą zadowolone z prezentów.
Ale nie nie nie, to jeszcze nie koniec niespodzianek :)
Gdy pisałam tego posta, ktoś zadzwonił do mych drzwi , czyżby to Mikołaj? To był listonosz z przesyłką, zaczęłam zachodzić w głowę co jest grane, przecież nic nie zamawiałam na all.
Ale gdy spojrzałam na nadawcę, buźka sama mi się uśmiechnęła :)
To Jola z blogu Szydełkowa Mama, zrobiła mi taką wielką niespodziankę :D
 A w środku cudeńko!!! Prześliczna czapeczka dla mojej córeczki , zrobiona na szydełku :D
Jolu, nawet nie wiesz ile radości mi tym prezentem zrobiłaś :)
Jola jest bardzo zdolna, robi wszystko pięknie i bardzo starannie.
Ślicznie dziękuję Jolu ;)
A odpowiadając na Twoje pytanie z kartki świątecznej: jak ja mogłabym się za to obrazić? ;) Wspaniały zrobiłaś Nam prezent :)
Jeszcze raz, ślicznie Wam dziękuję dziewczyny za te wszystkie prezenty, doceniam to co zrobiłyście, bo wiem ile pracy trzeba włożyć w przygotowanie tego wszystkiego.
Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego i pełnego emocji dnia Świętego Mikołaja, obyście wszyscy dostali równie piękne prezenty ;)




14 komentarzy:

  1. Wiem, że Twoja Mama i Ty sama szydełkujecie, więc mam nadzieję, że przymkniecie oko na ewentualne niedociągnięcia i, że czapeczka będzie pasować.
    Z Agnieszką super się wymieniłyście, nie wiedziałam na co się najpierw patrzeć, czy na wianek, czy na kartki od dzieci Agi.
    Ja się później pochwalę co dostałam, jak ładne zdjęcia porobię, powiem tylko tyle, że Mikołaj był wyjątkowo hojny :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedociągnięcia??? Jolu, jakie niedociągnięcia? czapeczka jest idealnie zrobiona, jak tylko Karolcia się obudzi, to będziemy ja przymierzać :)

      Usuń
  2. Ej Ty łobuzie a co jak jeszcze nie otworzyłam paczek !!! A Ty już ujawniasz zawartość nonono

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha ha xD Ty nie otworzyłaś? no nie żartuj sobie :P 6 to 6, wg regulaminu otwieramy i sie chwalimy :) nie mogłam się powstrzymać ;D

      Usuń
    2. No dobra :P Już i u siebie się pochwaliłam :D

      Usuń
  3. cudne:) juz klece posta o mojej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo fajna ta wymianka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałe upominki pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudeńka! :) U nas też żeby nie było :) W przyszłym roku będzie jeszcze fajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wymianka :) same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty przygotowałaś :)))

    OdpowiedzUsuń