expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 5 listopada 2013

Wygrałam CANDY

Jakiś czas temu brałam udział w candy zorganizowanym przez Monikę z bloga Martynkowo, no i ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu wygrałam :)
Wczoraj listonosz przyniósł mi przesyłkę, więc dzisiaj wypadałoby pochwalić się jakie cudo dostałam. A jest nim prześliczna i urocza Pani Króliczyca...


... jak widać , już się zaprzyjaźniła z Sówką...

... no i zajęła honorowe miejsce na półeczce mojej córeczki :)

Moniczko,  jeszcze raz, bardzo Ci dziękuję za tą wspaniałą niespodziankę :)
A wszystkim polecam jej blog, Monika przepiękne szyje króliczki i robi inne rzeczy, które zapierają dech w piersiach.


12 komentarzy:

  1. To dobrze , że się zaprzyjaźniły, chyba sowy są bardzo przyjacielskie:) A Pani Króliczyca jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :) Jest super fajna L)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej ;) Króliczek słodki i tak grzecznie sobie siedzi na półeczce ;- ) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny prezent wygrałaś dla Karolci idealnie pasuje do pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no króliczka pierwsza klasa :) Gratuluję wygranej! Dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję!!Pani Króliczyca z pewnością chętnie zadomowi się wśród Twoich pięknych tworków;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ale genialne!:) Też chce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sie ciesze ze sie spodobala ma cudowne miejsce milo spojrzec ze cieszy Karolcie swoja obecnoscia bardzo dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń