expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 25 listopada 2013

Kolejne podusie

Nie ukrywam, że mam teraz niezłe urwanie głowy (jeszcze mam problem uspać wieczorem córcię, bo ząbkuje) i nie mam zbytnio czasu na nic, nawet nie mogę spokojnie usiąść i wszystkich Was odwiedzić na blogach, ale obiecuje, że jak tylko będzie spokojniej to nadrobię zaległości ;)
Powstały kolejne podusie, takie jakie już były wcześniej z tym, że kotek i sówka dostały kokardki, no a motylek, tym razem powstał w odcieniach fioletu.





No i jeszcze korzystając z okazji, chciałam Was serdecznie zaprosić na całkiem nowy blog, który założyła moja koleżanka Angelika, prześliczne maskotki robi, no ale to sami zobaczcie :)



10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje podusie, są tak miłe i takie radosne pozdrawiam [ rozważam nawet myśl zamówienia ] dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie dziwię się Kochana, że nie masz czasu na bloga, ale to chyba dobrze, bo oznacza, że Twoje prace cieszą się powodzeniem. Bardzo mi się podoba motylek.
    Ja swojej córci podawałam Camilę na ząbkowanie, może i u Karolci zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są te Twoje poduszki !!! uwielbiam ;-) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. ...cudowności...
    zapraszam do siebie po wyróznienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszeczki śliczne, kolorowe i starannie uszyte. Motylek fantastyczny! A ząbkowanie...też to przerabiałam:(

    OdpowiedzUsuń
  6. poduch cudowne;)
    a ząbkowanie szkoda gadać:( mój ma już 15 miesięcy a cały czas mu ząbki wychodzą;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne podusie uszylas :):) Mam nadzieje ,ze malutka Twoja juz lepiej sie czuje z tym zabkowaniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podusie cudne jak zawsze ale ten motylek jest ładniejszy niż wcześniejsze... Super Asiu, że wszystko się kręci :)
    dziękuję za wsparcie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Te podusie są mistrzowskie..
    I w moich najulubieńszych kolorach..
    o mamusiu! *____*

    OdpowiedzUsuń