expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 2 listopada 2013

KARMA czyli Kocia Armia Rozbrykanych Małych Agentów (na sprzedaż)

Zapraszam na mój pierwszy kiermasz.
Do sprzedania mam Kocich Agentów, od zadań specjalnych w dziedzinie rozśmieszania i rozbawiania ponuraków ;)
Gdyby ktoś był zainteresowany na zakup własnego małego szpiega, to zapraszam..
...15 zł za sztukę plus 6 zł wysyłka (na terenie Polski)
Zainteresowani proszeni są o pozostawienie komentarza pod postem z informacją którego wybierasz, numer i nazwę (kto pierwszy ten lepszy ;) ) i o info na mój adres e-mailowy: joanna.bar@onet.eu
Kociaki uszyte są z tkanin bawełnianych, wypełnienie jest poliestrowe, antyalergiczne, farb jakich użyłam do malowania to akryle do tkanin, nietoksyczne. Kociaki posiadają zawieszkę, dzięki czemu można je sobie gdzieś powiesić na sznureczku.
Wymiary: wysokość 21 cm, szerokość 10 cm.

1. Szaruś (SPRZEDANY)

2. Groszek (REZERWACJA)

3. Łasuszek (REZERWACJA)

4. Szokot(REZERWACJA)

5. Buziaczek(SPRZEDANY)

A wszystkich proszę o napisanie w komentarzu, który z całej piątki najbardziej się Wam podoba :) Jestem ciekawa Waszej opinii.
Pozdrawiam wszystkich obserwujących mój blog, jest mi bardzo miło za każdy pozostawiony przez Was komentarz ;)
Życzę miłego i spokojnego weekendu.

26 komentarzy:

  1. Wow ten buziaczek to taki słodki walentynkowy kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zielony, czerwony, różowy <3 cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Milusie kociaki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony jest słodziutki i te serduszka hihi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. boooskie!!moje serducho skradł szary w groszki;)uroczy!jeśli jesteś chętna na wymiankę prywatną i spodobało by Ci się cokolwiek u mnie znajdziesz to ja się piszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kociaki są tylko na sprzedaż ;) ale miło mi że się podoba :)

      Usuń
  6. Wszystkie mi się podobają, no nie mogę wybrać jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi najbardziej podoba się zielony :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Szokot i Łasuszek:) Czadowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo swietne na prezent dla gustownego dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No więc tak: głosuję na Szarusia, a potem na Groszka. A tak w ogóle podobają mi się ich nazwy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi Szaruś i Buziaczek :)
    Mam słabość do kocurków .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Są rewelacyjne i te ogonki cudne

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo zmiana na blogu:) inne ułożenie:)
    a kociaki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kociaki urocze, najbardziej podoba mi się ten pierwszy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale słodkie! ;D świetne są :) masz wyobraźnie :) polecam Ci stronę dawanda.com/ i mybaze.com tam możesz skuteczniej coś sprzedać :) pozdrawiam serdecznie, dziękuję za komentarz i zapraszam znów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zielony w grochy urzekł mnie najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szyjesz śliczne prace! Zarówno króliki jak i koty są świetne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://oliwiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, ja królików nie szyję ;) ale dzięki :)

      Usuń